Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوسنیچ می‌گوید نه تنها ورزش کردن در فضای کنونی استرالیا مثل سم است، بلکه باید تمامی تمرکزها روی اطفا حریق قرار بگیرد. 

طرفداری- مارک بوسنیچ به خاطر آتش سوزی عظیم استرالیا، خواستار لغو تمامی مسابقات ورزشی این کشور شده است.

به گزارش Sun، تخمین زده می‌شود علاوه بر 26 انسان، بیش از یک میلیارد حیوان در این فاجعه کشته شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین گرند اسلم سال 2020 تنیس در تاریخ 30 دی در استرالیا آغاز می‌شود. با وجود این که الکساندر بومیوهان (مهاجم پیشین بایرن مونیخ) می‌گوید ورزش کردن در وضعیت فعلی هوای استرالیا مثل 50 نخ سیگار کشیدن در یک روز است، ظاهرا قرار نیست برگزاری مسابقات ورزشی لغو شود. بوسنیچ که سابقه حضور در منچستریونایتد و چلسی را دارد، گفته است:

یک فاجعه کامل بوده است؛ فاجعه‌ای واقعی که در کل دوران حضورم در استرالیا نظیر آن را ندیده‌ام. مردم همه چیز از جمله جان خود را از دست داده‌اند. بالغ بر شش میلیون هکتار مرتع از بین رفته است و این همچنان ادامه دارد. هوای سیدنی طوری است که فقط می‌توانید 300 متر جلوتر خود را ببینید. شخصا اعتقاد دارم وقتی چنین فاجعه‌ای رخ داده است، باید تمامی کارهای دیگر را متوقف کرد. بنابراین حداقل چیزی که به آن باور دارم، لغو برگزاری مسابقات است. ولی به من گفته شده است مردم از سراسر کشور و دنیا هتل‌ رزرو کرده‌اند تا به اینجا بیایند. شرایط واقعا سخت است چون مردم در رنج هستند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال خاموشی نداریم

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با توجه به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با همکاری مشترکان صنعت برق امسال خاموشی نخواهیم نداشت.

همایون حائری در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا برای امسال پیش بینی برای وقوع خاموشی و انتشار جداول در این راستا شده است؟ گفت: با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده پیش بینی برای خاموشی‌ها نداریم.  

حائری ادامه داد: انشاالله با تلاش‌های صورت گرفته و مدیریت مصرف می توانیم تابستان را پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص میزان ناترازی برق در کشور، اظهار کرد: ۲۰ هزار مگاپات ناترازی برق که اعلام شده صحت ندارد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی افزود: نمی توان عدد دقیقی را اعلام کرد، چراکه ناترازی برق بستگی به مدیریت مصرف دارد.

ناترازی برق به حدود ۱۱ هزار مگاوات می رسد

به تازگی مصطفی رجبی مشهدی - مدیرعامل توانیر - درباره رقم ناترازی برق در تابستان سال جاری گفت: اگر مشارکت مردم نباشد ناترازی زیاد است؛ اما پیش بینی ما این است با پویش با انرژی و مشارکت مردم ناترازی به حداقل ممکن برسد.

به گفته وی در ابتدای دولت رقم ناترازی حدود ۱۴ هزار مگاوات بود پیش بینی این است؛ امسال با اقداماتی که صورت می گیرد به حدود ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاوات برسیم.

تعریف ۱۸۰ برنامه و شروع پویش با انرژی برای گذر از تابستان احتمال خاموشی در کشور را کمرنگ کرده است، اما انتظار می‌رود که مردم همکاری لازم را در این بخش داشته باشند تا تابستان امسال را بدون خاموشی پشت سر گذاشته شود.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • آتش سوزی که در صورت عدم حضور پلیس فاجعه بارتر می‌شد
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • فاجعه بزرگ در حمل و نقل ریلی استان یزد/ قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • امسال خاموشی نداریم | ۲۰ هزار مگاوات ناترازی برق صحت ندارد
  • امسال خاموشی نداریم
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها