Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلانتری ضمن تاکید بر اینکه شهید سلیمانی بحث تدبیر و شجاعت را به درستی انتخاب و اجرا می کردند، گفت: این موضوع ایشان را به یکی از تاثیرگذار ترین افراد در منطقه و جهان تبدیل کرد و همه سران کشورهای دنیا تحت تاثیر این فرد قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۹ دی) در آئین تکریم و معارفه دادستان جدید مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور دادستان کل کشور در یاسوج برگزار شد، گفت: فضای کشور در یک شرایط خاص قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مهم ترین حادثه آغاز «گام دوم انقلاب» در آستانه دهه فجر و مهمت رین جمله ها از زبان ولی فقیه بیان شده که برای همه مسئولان اثرگذار است.

 

وی به درگذشت تعدای از هم وطنان در‌ مراسم تشییع شهید سلیمانی و حادثه سقوط پرواز هواپیمای تهران_کی یف اشاره کرد و گفت: گاهی این گونه تصور می شود وقتی عزیزی از دست می رود، او در بین ما حضور ندارد.

 

کلانتری به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «من به روح شهید سلیمانی تعظیم می کنم» اشاره و با بیان اینکه این نشان دهنده شخصیت والای این شهید است، اضافه کرد: انسانی که قلب خود را از همه محبت ها خالی کرده بود، خداوند محبت او را در دلها قرار داد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه شهید سلیمانی بحث تدبیر و شجاعت را به درستی انتخاب و اجرا می کردند، گفت: این موضوع ایشان را به یکی از تاثیرگذار ترین افراد در منطقه و جهان تبدیل کرد و همه سران کشورهای دنیا تحت تاثیر این فرد قرار گرفتند.

 

وی به سخنان رئیس جمهور که گفته بود «اگر دست مبارک شهید سلیمانی را قطع کردید، اما پای شما از منطقه قطع خواهد شد، اضافه کرد: آمریکایی ها تا یک بامداد عراقی ها را بمباران می کنند، اما بعد از شهادت شهید سلیمانی قضیه بر عکس می شود.

 

کلانتری خاطرنشان کرد: طی ۱۰ سال گَذشته کسی جرات پرتاب سنگ ‌به پایگاه های آمریکایی ها را نداشت، اما کشور ایران با قدرت و صلابت پایگاه عین الاسد آمریکایی را مورد اصابت موشک های خود قرار می دهد و این نشان از برکت خون شهید سلیمانی است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: فضای رسانه ای استکباری با سانسورهای رسانه، اجازه درج تلفات و آسیب ها را نمی داد، اما تلفات جدی و زیاد بود.

 

وی گفت: اگر ادعای آنها هم درست باشد شما‌ که می گویید رادارهای ما توان دفع حتی یک پرنده را دارد، چطور‌ نتوانستید موشک های کشور‌ ایران را دفع و از خود دفاع کنید؟.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی کرمان سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی پایگاه عین الاسد شهید سلیمانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سانسور دادستان تکریم و معارفه تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • دهقانی فیروزآبادی: «علم و فناوری» و «شجاعت و تدبیر» دو بال عملیات وعده صادق
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد