Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهور گلستان گفت: طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک با تاکید بر ضرورت آموزش در آگاهی بخشی و ارتقا انضباط در رفتارهای ترافیکی با رویکرد کاهش تخلفات و پیشگیری از بروز تصادفات در استان اجرا می‌شود.

**

فرماندار گرگان گفت: طرح اگو (جمع آوری فاضلاب) در هفت روستای نودیجه، لمسک، حیدرآباد، تخشی محله، للدوین، ورسن و قلندرمحله در بخش مرکزی این شهرستان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

ماموران نیروی انتظامی رامیان پس از انجام کار اطلاعاتی موفق شدند منزل فردی را که در حوزه قاچاق اشیا عتیقه فعالیت داشت شناسایی کنند.

 در بازرسی از منزل این فرد ۲۴۱ قلم شی‌ء عتیقه دارای ارزش فرهنگی‌تاریخی کشف شد.

**

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به همراه برخی از مدیران استان با حضور در بیمارستان رازی قائم شهر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس تهران به گنبدکاووس عیادت و از آنان دلجویی کرد.

**

جلسه کمیته ترویج زایمان طبیعی با هدف بررسی شاخص های آماری و تحلیل نتایج و ارائه راهکار مناسب در بیمارستان امام خمینی بندرترکمن برگزار شد

**

استاندار گلستان گفت: در فاصله زمانی ۶ ساله تا رسیدن به افق ۱۴۰۴، گلستان به ۲۲۰ هزار فرصت شغلی نیاز دارد تا بتواند زمینه کاهش بیکاری و رفع اشتغال ناقص را فراهم آورد که در این راه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بسیار پراهمیت است.

**

پیکر بی جان یک جوان سی ساله در یکی از محلات شهر گمیش تپه مرکز گمیشان پیدا شد.

 تحقیقات پلیس برای شناسایی علت این حادثه ادامه دارد.

**

مامورین دریابانی گلستان در حین گشت و پایش پهنه آبی نواحی مرزی گلستان یک قطعه پرنده کشیم گرفتار در دام شکارچیان غیر مجاز را نجات داده و در طبیعت رها کردند .

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی استفاده از ظرفیت بیکاری پرنده طبیعت نیروی انتظامی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد

بارش‌های سیل‌آسای ۲۴ ساعت گذشته سبب طغیان رودخانه‌های استان گلستان شد. سیلاب راه شهرهای کلاله - گنبدکاووس در شرق گلستان را برای ساعاتی مسدود کرد. طغیان رودخانه «قره‌سو» سبب قطع راه‌ ارتباطی برخی روستاهای غربی استان شد. به زیر آب رفتن بخشی از خط راه‌آهن گلستان مانع از رسیدن قطار مسافری تهران به مقصد «گرگان» شد.

دریافت 25 MB

تصویربردار: رامین بشرویه / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است