Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:27:36 GMT

تیم ایران به خوبی ما را آنالیز کرده بود

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۵۶۳۹

تیم ایران به خوبی ما را آنالیز کرده بود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال امید ایران روز پنجشنبه در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک مقابل تیم ازبکستان به نتیجه تساوی یک - یک رسید.

«عزیزجان گانیِف» بازیکن تیم ازبکستان درباره این مسابقه گفت: برابر ایران آنطور که انتظار می رفت ظاهر نشدیم. بازیکنان و مربیان هم همین را گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ۵۰ درصد توانمان را نشان دادیم. نمی دانم اولین مسابقه دشوار بود یا هیجان انگیز. ژاپن هم در اولین گام (مقابل عربستان) شکست خورد.

وی ادامه داد: سایر تیم ها هم تمام توانمندی خود را نشان نداده اند. اگر خدا بخواهد هوادارانمان را در بازی بعد با نشان دادن صد درصد توانمان شاد می کنیم.

بازیکن ازبکستان با بیان اینکه ملی پوشان این کشور با شرایط آب و هوایی تایلند تطبیق پیدا کرده اند، یادآور شد: ایران ما را به خوبی آنالیز کرده بود. آنها حتی از پاس های بلند ما اطلاع داشتند و به بازیکنان اجازه بازی کردن ندادند. برای بازی بعد باید سبک بازی خود را یک مقدار تغییر بدهیم و با تاکتیک های غیر قابل پیش بینی نتایج مثبتی را نمایش بدهیم.

کد خبر 4821942 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال امید ایران ازبکستان رقابتهای انتخابی المپیک تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران قاسم سلیمانی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران گابریل کالدرون وزارت ورزش و جوانان آندره استراماچونی کشتی آزاد جام تختی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه فنی قبل از دیدار تیم ملی فوتسال ایران برای بازی مقابل ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ آسیا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی، سبک بازی ازبکستان، شیوه ایجاد موقعیت حریف، مهارت‌های دفاعی و نکات فنی در خصوص تاکتیک‌های مهار را با بازیکنان در میان گذاشت.

در ادامه وحید شمسایی سرمربی تیم ملی با بررسی روند صعود ازبکستان و تحلیل چالش‌های گذشته و پیش رو گفت: ما ایرانیم و حق اشتباه در این گذرگاه را نداریم، با بالاترین تمرکز درون زمین می‌رویم و حرفمان را توی زمین می‌زنیم.

ملی‌پوشان امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در استادیوم «بانکوک آره‌نا» مقابل ازبکستان صف‌آرایی می‌کنند. ایران در صورت پیروزی به فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند صعود خواهند کرد.

این مسابقه به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می‌شود.

کد خبر 6088929

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • خلاصه بازی حساس تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی
  • ببینید | خلاصه بازی ازبکستان ۳ (۵) - ایران ۳ (۶)
  • (ویدیو) خلاصه بازی ازبکستان ۳ (۵) - ایران ۳ (۶)
  • فیلم/ خلاصه بازی ازبکستان ۳ (۵) - ایران ۳ (۶)
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم