Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله مصطفی علما روز شنبه در دیدار با مشاور اجرایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور افزود: کمیته امداد باید به سمت و سوی کارآفرینی و ایجاد اشتغال برنامه ریزی هدفمندی داشته باشد.
امام جمعه کرمانشاه افزود: همه مسؤولان باید تلاش کنند و  فرهنگ کار را در استان ایجاد نمایند، چون اگر بیکاری از بین برود بسیاری از معضلات و نابسامانی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار آقای عبدالوهاب و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گزارشی از برنامه های این نهاد را ارایه نمودند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

نرخ بیکاری استان کرمانشاه در تابستان امسال ۱۴.۴ درصد از سوی مرکز آمار ایران اعلام شده بود و گفته می شود بیش از ۱۵۰ هزار نفر بیکار هم اکنون در استان کرمانشاه وجود دارد که هر سال هفت هزار و ۵۰۰ نفر به آنها اضافه می شود.

برچسب‌ها مصطفی علماء کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغال زایی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره اشتغال زایی کرمانشاه کمیته امداد امام خمینی ره اشتغال زایی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در نشست مشترک اعضای هیأت دولت و استانداران با حضور رئیس جمهور، عنوان کرد: مشکلات استان هایی که دچار بیکاری مزمن هستند و تورم بالاتری نسبت به میانگین کشور دارند، با روال عادی و برنامه های فعلی حل نمی شود و این استانها نیازمند توجه و حمایت های ویژه هستند.

وی پیشنهاد داد که برای اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر، یک کارگروه چابک و اثرگذار در سطح ملی تشکیل شود.

به گفته صحرایی، یکی از مهمترین راهکارهای کاهش نرخ بیکاری در این استان ها، تکمیل طرح ها و اقدامات نیمه تمام است. به عنوان نمونه دولت گذشته در یک اقدام نادرست، جشن پایان باسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه را برگزار کرد، در حالی که بسیاری از ساختمان و زیرساخت های زلزله زده این استان همچنان نیازمند بازسازی هستند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: اکنون ترمیم تخریب های زلزله و تکمیل عملیات بازسازی در کرمانشاه، حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. همچنین جبران افتتاح زودهنگام راه آهن کرمانشاه، حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار کرمانشاه یکی دیگر از طرح های زیربنایی و اشتغالزای استان را «راه آهن کرمانشاه - خسروی» نام برد و اضافه کرد: حمایت های بانکی و اعتباری ویژه از پنج استان دچار نرخ بیکاری بالاتر، می تواند منجر به رونق طرح ها و کسب و کار و در نتیجه اشتغالزایی بیشتر در این استان ها شود.

موافقت رئیس جمهور و دستور تشکیل کارگروهی به ریاست معاون اول

در ادامه این جلسه، رئیس جمهور با اشاره به کاهش آمار بیکاری در بسیاری از استان‌ها و استقبال از پیشنهاد مطرح شده، دستور داد کارگروهی با مدیریت معاون اول رئیس جمهور و استانداران، به فوریت برای کاهش نرخ بیکاری در استان‌های مذکور تلاش کنند.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229635 برچسب‌ها کرمانشاه هیات دولت سید ابراهیم رئیسی اشتغال

دیگر خبرها

  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موانع آبگیری سد قشلاق صحنه
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟