Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران از شورای تامین استان و نیروی انتظامی خواست محلی را برای برگزاری مراسم سوگواری جمعی برای کشته شدگان حادثه بوئینگ ۷۲۷ در نظر بگیرند.

به گزارش ایسنا، حجت نظری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود ضمن تسلیت در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: در این حادثه ۱۷۶ انسان و ۱۷۶ جان عزیز از بین رفتند و چشم‌های بسیاری برای همیشه در حسرت دیدار این افراد باقی خواهد ماند و این داغ بزرگ به تعبیر رهبر انقلاب بسیار سنگین‌تر شد که فهمیدیم خطای انسانی در سیستم پدافند، عامل این فاجعه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم از ستاد کل نیروهای مسلح و دستگاه قضا می‌خواهم که با خاطیان این فاجعه با اشد مجازات برخورد کنند و جزئیات را به اطلاع مردم برسانند، افزود: از سازمان زیباسازی نیز می‌خواهم در کنار بنرهایی که برای تسلیت در سطح شهر نصب کرده، بنرهای متفاوت که حاوی تصاویر این عزیزان است را به منظور گرامیداشت یاد قربانیان طراحی و نصب کند و همچنین ساخت یادمان بزرگداشت قربانیان سوانح هوایی امری مرسوم است و به همین دلیل پیشنهاداتی برای طراحی و اجرای یادمان قربانیان هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ ارائه شود.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنم که کمیته‌ای مشترک برای دلجویی از خانواده‌های قربانیان این سانحه تشکیل شود، گفت: از شورای تامین و نیروی انتظامی می‌خواهم که محلی را برای برگزاری مراسم سوگواری جمعی این عزیزان در نظر بگیرند و ضمن تامین امنیت آن شرایط را برای سوگواری مردم داغدیده فراهم کنند چرا که این امر قطعا سبب افزایش همبستگی اجتماعی و همدلی می‌شود و نیاز امروز کشور ما نیز این است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سقوط هواپیمای اوکراینی شوراي شهر تهران حجت نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مردم شهر یاسوج امروز در سالروز شهادت ششمین خورشید پرفروغ سپهر امامت و ولایت امام صادق (علیه السلام) از مصلی تا میدان هفتم این شهر عزاداری کردند. مردم مومن و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد دیشب و امروز در شهرها و روستاها با اجتماع در مساجد، حسینیه ها، تکایا و اماکن مذهبی در غم از دست دادن آن امام همام پس از مرثیه سرایی و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و نیز شنیدن سخنرانی واعظان و علمای مذهبی اشک ماتم و عزا ریختند. در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد با نصب پارچه نوشته‌ های سیاه رنگ بر سر درب منازل، مغازه‌ ها و مکان‌ های عمومی عشق، ارادت و دلدادگی خود را نسبت به ششمین امام شیعیان نشان دادند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • سوگواری مردم شهرستان خوی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است