Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@23:19:49 GMT

وخامت وضعیت جسمی شیخ زکزاکی در زندان نیجریه

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۵۹۶۸

وخامت وضعیت جسمی شیخ زکزاکی در زندان نیجریه

دفتر رهبر جنبش اسلامی در نیجریه از وخامت وضعیت جسمی شیخ زکزاکی در زندان این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از النعیم نیوز، دفتر رهبر جنبش اسلامی در نیجریه اعلام کرد: وضعیت جسمی شیخ «ابراهیم زکزاکی» رهبر جنبش اسلامی نیجریه در زندان رو به وخامت است.

دفتر شیخ زکزاکی در صفحه رسمی خود در توئیتر آورده است که تعدادی از افراد روز پنجشنبه(19 دی) با شیخ الزکزاکی در زندان دیدار کردند؛ اطلاعات رسیده حاکی از آن است که شرایط جسمی وی وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این توئیتر آمده است: مسئولان این زندان، پزشکان را از معاینه و درمان زکزاکی منع کردند.، به همین دلیل نمی توان میزان وخامت وضعیت جسمی وی را ارزیابی کرد.

این دفتر تاکید کرد: «عایشه دیککو» دادستان کل نیجریه در بیانیه ای اعلام کرده است که سرنوشت شیخ زکزاکی به دست دادگاه است نه دولت. بی شک این ظالمان اهداف خطرناک خود نسبت به زکزاکی را پنهان می کنند.

 

در بیانیه دادستان آمده است که مسئولان نیجریه می خواهند از این دادگاه برای صدور حکم اعدام بهره برداری کنند.

نیروهای نظامی نیجریه سال 2015 میلادی به حسینیه بقیه الله (عج) در شهر زاریا و منزل شیخ زکزاکی در ایالت کادونا در شمال نیجریه حمله کردند، در این حمله صدها نفر از مسلمانان شیعه کشته و زکزاکی و همسر و یکی از فرزندانش بازداشت شدند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی کرمان وخامت وضعیت جسمی شیخ ابراهیم زکزاکی نیجریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرق: صدیقه وسمقی آزاد شد

شرق نوشت: صدیقه وسمقی آزاد شد.
 
در پی تشدید بیماری صدیقه وسمقی که پیش‌تر، منجر به نابینایی او شده بود، ساعتی قبل با آزادی او موافقت و او از زندان اوین خارج شد.
 
صدیقه وسمقی که به عنوان محقق و اسلام‌پژوه شناخته می‌شود، روز ۲۶ اسفند ماه، در منزلش بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نرخ فقر در نوار غزه از ۹۰ درصد نیز فراتر رفت
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل
  • شرق: صدیقه وسمقی آزاد شد
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند