Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، حجت نظری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود ضمن تسلیت در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: در این حادثه ۱۷۶ انسان و ۱۷۶ جان عزیز از بین رفتند و چشم‌های بسیاری برای همیشه در حسرت دیدار این افراد باقی خواهد ماند و این داغ بزرگ به تعبیر رهبر انقلاب بسیار سنگین‌تر شد که فهمیدیم خطای انسانی در سیستم پدافند، عامل این فاجعه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم از ستاد کل نیروهای مسلح و دستگاه قضا می‌خواهم که با خاطیان این فاجعه با اشد مجازات برخورد کنند و جزئیات را به اطلاع مردم برسانند، افزود: از سازمان زیباسازی نیز می‌خواهم در کنار بنرهایی که برای تسلیت در سطح شهر نصب کرده، بنرهای متفاوت که حاوی تصاویر این عزیزان است را به منظور گرامیداشت یاد قربانیان طراحی و نصب کند و همچنین ساخت یادمان بزرگداشت قربانیان سوانح هوایی امری مرسوم است و به همین دلیل پیشنهاداتی برای طراحی و اجرای یادمان قربانیان هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ ارائه شود.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنم که کمیته‌ای مشترک برای دلجویی از خانواده‌های قربانیان این سانحه تشکیل شود، گفت: از شورای تامین و نیروی انتظامی می‌خواهم که محلی را برای برگزاری مراسم سوگواری جمعی این عزیزان در نظر بگیرند و ضمن تامین امنیت آن شرایط را برای سوگواری مردم داغدیده فراهم کنند چرا که این امر قطعا سبب افزایش همبستگی اجتماعی و همدلی می‌شود و نیاز امروز کشور ما نیز این است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران تسلیت رهبر انقلاب نیروهای مسلح خانواده های قربانیان امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو در این استان سه نفر فوت و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی "آباده-صفاشهر" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان فوت و یک تن دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس نصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید