Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@21:25:42 GMT

توقیف خودرو بنز ۳۰ میلیاردی قاچاق در بندرخمیر

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۸۱۲۱

توقیف خودرو بنز ۳۰ میلیاردی قاچاق در بندرخمیر

سردار جعفری از کشف یک دستگاه خودرو سواری بنز قاچاق به ارزش۳۰میلیارد ریال در بندر خمیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار « غلامرضا جعفری » در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی کنجی شهرستان خمیر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از تردد یک دستگاه خودرو سواری بنز قاچاق از بندر خمیر به شهرستان لار مطلع می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ماموران ضمن استقرار در محور و کنترل خودروهای عبوری ، خودرو مورد نظر را شناسایی و به راننده آن دستور توقف دادند که راننده بدون توجه به دستور پلیس و با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه خودرو را رها کرده و متواری شد که در استعلام صورت گرفته از سیستم آگاهی مشخص شد خودرو مذکور فاقد شماره گذاری و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان، ارزش خودرو را بنا به نظر کارشناسان 30میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و تلاش ماموران جهت شناسایی متهم متواری ادامه دارد.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار قاسم سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی انتقام سخت حاج قاسم سلیمانی قرآن کریم خودرو بنز نیروی انتطامی بندرخمیر قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شهرستان توسط فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه و نیرو‌های حفاظتی شرکت چوب و کاغذ یک دستگاه خودروی پیکان وانت که حامل چوب آلات جنگلی غیر مجاز بوده کشف و با اخذ دستور از مقام محترم قضایی خودرو با محموله قاچاق جهت سیر مراحل قضایی و قانونی به اداره منابع طبیعی شهرستان منتقل گردیده است.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل تصرف و تخریب اراضی ملی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • طرز تهیه کوکی شکلاتی + نکات مهم و فوت و فن‌ها
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان