Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تمام امکانات و ظرفیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده بسیح شده‌اند. ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان، سیدخلیل منبتی اظهار داشت: تمام امکانات و ظرفیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان برای کمک رسانی به مردم سیل زده بسیح شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ویدئویی تسنیم از سیل‎زدگان بلوچستان| بحران سیلاب در جنوب سیستان بلوچستان / آقایان مسئول وضعیت خوب نیست + فیلمبسیج همه امکانات استانی جهت امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان/ نیاز به امدادرسانی استان‌های همجوارجنوب سیستان و بلوچستان در محاصره سیل‌ + فیلم‌

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در 6 شهرستان و 182 روستا اعلام خسارت شده که به علت بسته بودن مسیرها هنوز آمارگیری دقیق امکانپذیر  نیست. 

وی تصریح کرد: 30 اکیپ تخصصی برای  آمارگیری دقیق ساماندهی شده‌اند تا به سرعت میزان خسارات وارده و ملزومات کمک‌رسانی را احصا کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های نیکشهر، فنوج، قصرقند، کنارک، چابهار و دلگان رخ داده و همکاران ما با همکاری سایر دستگاه‌های امدادرسان استان از نخستین ساعات وقوع سیل در منطقه حضور دارند.

وی گفت: با توجه به سطح و گستره وسیع وقوع سیلاب اقدامات فوری برای اسکان موقت مردم سیل‌زده در حال انجام است.

منبتی خاطرنشان کرد: برای بالغ بر 30 هزار خانوار در استان نیاز به تجهیزات امدادی شامل چادر، پتو، لوازم گرمایشی، مواد غذایی، لوازم بهداشتی، پوشاک، کنسروجات، آب معدنی، موتور برق، کف‌کش، لجن‌کش و قایق امدادی و ست امداد و نجات وجود دارد.

انتهای پیام/392/ز

R7843/P1549/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)

 محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، علیرضا شهرکی فرماندار شهرستان زاهدان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان و ناحیه لخشک (شهرک شهریار) بازدید کرد.

 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه ساماندهی ۹۲ هکتار از اراضی حاشیه شهر زاهدان را به عهده دارد و تاکنون با اجرای طرح‌های عمرانی گوناگون، نسبت به بهسازی بافت مسکونی در این مناطق (اعم از لایروبی، خاکبرداری، زیرسازی، آسفالت، پیاده رو سازی، جدول گذاری، احداث کانال هدایت آب‌های سطحی و کانال فاضلاب) اقدامات موثری داشته است.

 همچنین ۳۵۰۰ هکتار از اراضی ناحیه لخشک را در تملک دارد که با همکاری پژوهشکده سوانح طبیعی کشور، مطالعات ساخت مسکن و اسکان جمعیت با اولویت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در آن آغاز شده است.

 اراضی ده هکتاری و ناحیه لخشک به دلیل مجاورت با شهر زاهدان، پتانسیل هدایت جمعیت سرریز شهر زاهدان را داراست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان