Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان‌اینکه جذبه حضرت زهرا(س) انسان را عرشی می‌کند، گفت: پس از پیامبر(ص)، حضرت زهرا(س) به جهاد با نفاق پرداختند و افشا کردند که دشمنان قصد دارند جاهلیت را برگردانند و اسلام را نابود کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» در جلسه درس اخلاق حوزه علمیه امام خمینی(ره) به مناسبت ایام فاطمیه طی سخنانی گفت: خداوند متعال حضرت زهرا(س) را در عداد عرشیان قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت تهران افزود: ائمه معصومین(ع) انوار عرش الهی هستند و آمدنشان در این عالم همچون قرآن کریم است، آنها تجلی ذات حق‌تعالی هستند، خداوند قرآن را  برای ما تنزل داده اما این تنزل از عظمت عرشی قرآن کم نکرده است.

 

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) پس از پیامبر(ص) و امیرمومنان امام علی(ع) تعیین وجودی خلقت هستند، تصریح کرد: حضرت زهرا(س) اسم اعظم الهی، در وادی آفاق و انفس ام‌الکتاب و در جبروت و ملکوت حکم‌ران هستند.

 

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه جذبه حضرت زهرا(س) انسان را عرشی می‌کند، ابراز کرد: پس از پیامبر(ص) جبرئیل بر حضرت زهرا(س) نازل می‌شدند، ما برای ارتباط با حقایق عالم باید به واسطه ائمه معصومین(ع) اقدام کنیم.

 

وی با بیان اینکه جلوه حضرت جبرئیل پس از پیامبر(ص) جز بر حضرت زهرا(س) صورت نگرفته است، تاکید کرد: حضرت زهرا(س) در سه بعد استمرار وجود عرشی حضرت رسول(ص) بودند در یک بعد حق ولایت را تکمیل کردند به همین دلیل اتمام حجت بر همه عالم با حضرت زهرا(س) به اتمام رسید، پیامبر(ص) مامور تبلیغ ولایت امیرمومنان امام علی(ع) بودند لذا حضرت زهرا(س) در اداء حق امیرمومنان امام علی(ع) و افشاء کار دشمنان کار پیامبر(ص) را تکمیل کردند.

 

حجت الاسلام صدیقی افزود: استمرار نزول جبرئیل(ع) پس از پیامبر(ص) بر قلب فاطمه زهرا(ص) بسته نشد که نشان از وحدت حقیقت ایشان با پیامبر(ص) دارد.

 

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با بیان اینکه پیامبر(ص) در دو جبهه کفر و نفاق مامور به جنگ بودند، گفت: جهاد پیامبر(ص) در جبهه کفر در تاریخ ثبت شده است اما پس از پیامبر(س) حضرت زهرا(س) به جهاد با نفاق پرداختند و افشا کردند که دشمنان قصد دارند جاهلیت را برگردانند و اسلام را نابود کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) با خطابه معجزه‌آسای خود توطئه ‌دشمنان را آشکار کرد و نشان داد که دین الهی به دست منافقان در حال از بین رفتن است. حضرت(س) انواع جانبازی‌ها را برای حفظ ولایت و اسلام انجام دادند.

 

پایان پیام/487

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار شهید قاسم سلیمانی انتقام سخت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی سقوط هواپیما فهما انتقام شهادت سردار سلیمانی عزاداری فاطمیه شهادت حضرت زهرا س حجت الاسلام صدیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ابراهیمی ظهر شنبه در همایش جهش تولید در دیمزارها گرامیداشت روز جهانی گندم و نان روستای امام‌قیس بروجن، اظهار کرد: در طرح ملی جهش تولید در اراضی دیمزار، سال گذشته ۳۰ هزار هکتار از اراضی در این استان تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: پشتیبانی طرح جهش تولید در دیمزارها، برعهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری بود که شامل جذب پشتیبان، در اختیار قرار دادن ادوات کشاورزی، پرداخت جهت خرید ادوات و… هستند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمع اعتبارات پشتیبانی این ستاد از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۲، یک صد میلیارد ریال بود.

ابراهیمی عنوان کرد: اراضی تحت پوشش در سال ۱۴۰۳ به ۶۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرد و جمع ریالی مجموعه پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری که شامل تسهیلات، حضور کارشناسان در پهنه‌ها و خدمات سامانه‌ای است، به ۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 6089906

دیگر خبرها

  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره