Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «از من بپرس» شبکه هفت سیما این هفته به موضوع مهارت در حوزه‌های کاریابی را بررسی می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی شبکه هفت سیما، رحمان قلاوند معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران سه شنبه 24  دی‌ماه مهمان برنامه «از من بپرس» خواهد بود.

در این برنامه اهمیت مهارت در حوزه‌های کاریابی بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارشنبه 25 دی‌ماه با حضور اباذر براری نماینده اتاق بازرگانی،صنایع کشاورزی ایران و یکی از اعضای شورای عالی مهارت کشور،موضوع مهارت در حوزه اتاق بازرگانی و همچنین ارزش مدرک تحصیلی نسبت به مهارت مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در برنامه پنجشنبه 26 دی‌ماه «از من بپرس» سید محمد سید حسینی کارشناس، به موضوع مهارت در سرمایه‌گذاری و چگونگی کسب درآمد از  سرمایه های پایین می‌پردازد.

برنامه«از من بپرس» به تهیه‌کنندگی مجید هاشمی فرا و کارگردانی مجتبی احمدی با اجرای محمدرضا یزدان سرپرست روز‌های ، سه شنبه ،چهارشنبه و پنج شنبه ساعت 16 از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: تلویزیون شبکه آموزش شبکه هفت سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.
این مسابقات در برنامه «دایره طلایی» از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما