Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد در نامه‌ای به رئیس فراکسیون فرهنگیان اعلام کرد: از رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی سرانه غذایی و رفاهی مصوب وزارت علوم به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد در نامه‌ای به حمید رضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون فرهنگیان و نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: از رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی سرانه غذایی و رفاهی مصوب وزارت علوم به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه به شرح زیر است:
سلام علیکم و رحمه الله
با عنایت به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در امر خطیر پرورش معلم و دانشگاه معلم پرور فرهنگیان برآن شدیم از اصلی‌ترین مطالبات ۱۰۰هزار دانشجو معلم و آینده سازان این مرز و بوم را به عرضتان برسانیم:
از اصلی‌ترین دغدغه و مطالبه‌ی بالغ بر ۱۰۰هزار دانشجو معلم جوان در سراسر کشور، اختصاص سرانه‌ی غذایی و رفاهی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان است.
لازم به ذکر است درحال حاضر به علت عدم اختصاص سرانه غذایی و رفاهی مصوب وزارت علوم به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، ماهیانه بالغ بر ۸۰۰هزار تومان از حقوق دانشجومعلمان جوان کسر می‌گردد که مصداق کامل بی عدالتی و بی انصافی است.
از جنابان عالی درخواست می‌گردد با عنایت به بررسی لایحه‌ی پیشنهادی بودجه از سوی دولت در مجلس شورای اسلامی، امر خطیر اختصاص سرانه غذایی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشجویان دانشگاه فرهنکیان را در اولویت کاری خود قرار دهید.
امضای دانشجو معلمان جهت استحضار و پیگیری مورد فوق به پیوست تقدیم تان می‌گردد.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه