Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@08:03:52 GMT

باید از ظرفیت پیام رسان های داخلی بهره برد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۷۳۷۹

باید از ظرفیت پیام رسان های داخلی بهره برد

محمد میثم میثمی با بیان این که از ایده آی گپ برای برگزاری جایزه سال استیکر استقبال کردیم، گفت: باید از ظرفیت های پیام رسان های داخلی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست خبری نخستین مسابقه سراسری «جایزه سال استیکر»پیش از ظهر امروز 23 دیماه با حضور میثم عسگری مدیرعامل آی گپ و رییس جشنواره، سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر این رویداد، بهرام عظیمی ریس هیئت داوران این مسابقه و محمد میثم میثمی رییس فرهنگسرای اندیشه در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست «محمد میثم میثمی»، رییس فرهنگسرای اندیشه گفت: فرهنگسرای اندیشه به نمایندگی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افتخارش این است که میزبان جایزه سال استیکر باشد.

 

رییس فرهنگسرای اندیشه  اظهار کرد: ما در جایزه سال استیکر در کنار پیام رسان های داخلی قرار گرفتیم و در موضوعی که خلاء آن در فضای مجازی احساس می شد، همکاری کردیم.

 

محمد میثم میثمی با بیان اینکه از ایده آی گپ برای برگزاری جایزه سال استیکر استقبال کردیم،گفت: برگزاری این رویداد هنری به لحاظ فرهنگی و استراتژیک برای ما اهمیت دارد و همین اهمیت ضرورت حمایت از پیام رسان های داخلی را بر ما آشکارتر می کند؛در همین راستا باید از پلتفرم های داخلی حمایت کنیم.

 

رییس فرهنگسرای اندیشه با اشاره به فیلتر تصاویر سردار شهید سلیمانی در شبکه های اجتماعی غیر ایرانی گفت:  پیام رسان های خارجی در ماجرای شهادت سردار سلیمانی تصاویر این شهید را فیلتر کردند، بهتر است که از ظرفیت های پیام رسان های داخلی استفاده کنیم چرا که این پیام رسان ها سرشار از فرهنگ بومی خودمان است .

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی مسجد سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی فهما طرح ملی فهما رویداد ملی فهما پیام رسان های داخلی استفاده ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در همایش امتنان و تجلیل از کارگران و کارفرمایان و واحدهای نمونه کارگری خراسان رضوی در مشهد گفت:  کار بنا به تعبیر مقام معظم رهبری ستون فقرات اقتصاد و کارگر، ستون فقرات تولید است.

وی اضافه کرد: نفس کار و تلاش در مکتب اسلام صاحب ارزش است لذا پیامبر بر دست کارگر بوسه می زند از این جهت که کار و کارگر را بزرگ بداند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر عشق به کار باشد بهره وری افزایش می یابد و اگر بهره وری افزایش یابد تولید ناخالص داخلی رشد پیدا خواهد کرد و در نهایت سرانه درآمدی مردم بیشتر می شود.

مرتضوی با اشاره به این که دهه گذشته ایران با رکود مواجه بوده است به اهمیت نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره و اظهار کرد: لازم است که کارفرمایان تلاش کنند و دولت نیز مصمم است گره از مشکلات مردم باز کند.

وی با اشاره به تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برطرف کردن مشکلات معیشت و مسکن و بیمه کارگران ادامه داد: یکی از اقدامات این وزارتخانه توزیع کالابرگ الکترونیکی بوده که بارها گفته شده که چرا این کالابرگ به صورت نقدی پرداخت نشده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلیل اصلی نقدی نکردن کالابرگ الکترونیکی را اثرات تورمی آن بر بازار دانست و افزود: بیم از این داشتیم که با نقدی کردن کالابرگ الکترونیکی با یک دست بدهیم و از آن طرف از دست بدهیم.

مرتضوی اظهار کرد: تاکنون اقدامات زیادی برای تسهیل شرایط زندگی کارگران انجام شده که از جمله آن اجرای نظام جامع تامین اجتماعی بوده که کارگران می توانند از مراکز درمانی تامین اجتماعی به صورت رایگان خدمات دریافت کنند همچنین از مراکز درمانی دانشگاهی از فرانشیز ۱۰ درصدی بهره گیرند.

دیگر خبرها

  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید