Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج-مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۷ نوزاد و کودک بدسرپرست و بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی، صاحب خانواده شدند.

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۷ نوزاد و کودک بدسرپرست و بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی، صاحب خانواده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه رضوان مدنی با اشاره به نگهداری ۲۴ نوزاد شیرخوار و ۷۹ کودک و نوجوان بدسرپرست و بی سرپرست در مراکز بهزیستی گفت: مراکز مختلفی برای نگهداری نوزادان و کودکان بدسرپرست و بی سرپرست وجود دارد و نوزدان دو روزه تا ۲.۵ ساله در شیرخوارگاه و کودکان با سن بیش از ۲.۵ سال در مراکز شبه خانواده بهزیستی نگهداری می شوند.

وی حداکثر سن نگهداری کودکان و نوجوانان بدسرپرست و بی سرپرست در مراکز بهزیستی را ۱۸ سال عنوان کرد و  از خیرین و مردم برای نگهداری از این نوزادان و کودکان و پذیرفتن آنها در خانواده های درخواست کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کودکان بی سرپرست بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)

 

 

 

منبع : آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جان سالم به در بردن یک کودک در هنگام آتش بازی (فیلم) ترقه بازی حادثه‌ساز در چین (فیلم) لحظات دلهره آور از حضور کودک در لبه دیوار یک آپارتمان بلند (فیلم)

دیگر خبرها

  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • چگونه داروی تلخ به کودک بدهیم؟ از گول زدن حس چشایی تا مذاکره با کودک!
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال