Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ آزادگان، امروز هشت دیدار برگزار شد و در مهم‌ترین بازی آلومینیوم اراک با هدایت سرمربی جدیدش میزبان گل ریحان صدرنشین بود. خطیبی که با برد در بازی هفته گذشته برابر تیم مدعی فجرسپاسی، کارش را با آلومینیوم آغاز کرده بود، این هفته تیمش را برابر گل ریحان به میدان فرستاد و ۲ تیم به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابوالفضل عکاشه در دقیقه ۲۷ آلومینیوم را پیش انداخت، اما محسن حسینی در آخرین دقایق کار را به تساوی کشاند تا شاگردان نصرتی این بازی خارج از خانه را دست خالی ترک نکنند.

بیشتر بخوانید: گرامیداشت یاد و نام شهید سلیمانی در دیدار مس رفسنجان - سپیدرود

داماش گیلان نیز در پاکدشت به مصاف سرخپوشان رفت و با یک گل نتیجه را به حریفش واگذار کرد. سینا اسدبیگی در دقیقه ۲۸ تک گل سرخپوشان را به ثمر رساند.  

آرمان گهر سیرجان در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ۲ بر یک ملوان را شکست داد تا انزلی چی‌ها پس از چند هفته نتیجه گیری، متحمل شکستی دیگر شوند. عباس پورخسروانی و امین اسدی در دقایق ۱۵ و ۸۴ دروازه ملوان را باز کردند. تک گل ملوان را هم رضا درویشی به ثمر رساند.  

رایکا در بابل با تک گل مهدی ایزدی موفق شد مس کرمان را شکست دهد تا پس از چند شکست پیاپی، به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند و روند پیروزی‌های مس کرمان متوقف شود.

بیشتر بخوانید: تثبیت صدرنشینی گل ریحان با پیروزی مقتدرانه برابر آرمان گهر/ شکست فجرسپاسی در تقابل مدعیان

قشقایی شیراز هم با نتیجه ۰-۲ بازی را به خوشه طلایی ساوه واگذار کرد. محمد قنبری و نادر هوشیار در نیمه اول ۲ بار دروازه قشقایی را باز کردند.  

مس رفسنجان دیگر تیم مدعی این فصل نیز با نتیجه ۰-۱ استقلال را در خوزستان شکست داد تا بار دیگر به صدر جدول برسد. 

بادران تهران با هدایت فرهاد کاظمی برابر نیروی زمینی به پیروزی مقتدرانه چهار بر یک دست یافت. مهدی نیایش پور (۸) محمد رحمتی (۴۴)، کریم اسلامی در دقایق ۷۴ و ۹۳ دروازه نیروی زمینی را باز کردند.  

مصاف پر زد و خورد تیم‌های سپیدرود رشت و نود ارومیه هم با پیروزی غیرمنتظره شاگردان دست نشان به پایان رسید. سپیدرود رشت با تک گل جواد آقایی پور موفق شد نود را شکست دهد تا پس از هشت باخت پیاپی، این هفته به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند. در این دیدار سپیدرود ۱۰ نفره شد و ۲ بازیکن نود هم اخراج شدند.

بیشتر بخوانید:  هفته هجدهم لیگ دسته اول به یاد سردار سلیمانی و شهیدان جبهه مقاومت

دیدار تیم‌های علم و ادب تبریز و فجر شهید سپاسی هم به علت نامساعد بودن شرایط زمین مسابقه و بارندگی شدید برف در تبریز، لغو و به زمان دیگری موکول شد.  

نتایج بازی‌های هفته نوزدهم لیگ آزادگان: 

سپیدرود رشت ۱ - ۰ نود ارومیه

استقلال خوزستان ۰ - ۱ مس رفسنجان

نیروی زمینی ۱ - ۴ بادران تهران

شهرداری تبریز - فجر سپاسی

قشقایی شیراز ۰ - ۲ خوشه طلایی ساوه

سرخپوشان پاکدشت ۱ - ۰ داماش گیلان

آرمان گهر ۲ - ۱ ملوان

رایکا بابل ۱ - ۰ مس کرمان

آلومینیوم اراک ۱ - ۱ گل ریحان البرز

جدول لیگ یک پس از پایان بازی‌های امروز: 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ ازادگان فدراسیون فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست

رامین رضاییان سه کارته است

طرفداری | هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان یکی از بازی های حساس برای تعیین سرنوشت قهرمان لیگ است. در این دیدار روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است.

در بازی هفته بیست و چهارم لیگ میان تیم های سپاهان و ملوان، رامین رضاییان از داور کارت زرد گرفت. همین کارت زرد باعث شد صحبت هایی درخصوص محرومیت او مقابل پرسپولیس مطرح شود. حال اما با استعلام سرخ پوشان از سازمان لیگ مشخص شده ستاره سپاهان سه کارته است و رامین رضاییان مشکلی برای دیدار با پرسپولیس ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه