Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره سطح امدادرسانی‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر نیروهای داوطلب و امدادی سازمان امداد و نجات و هلال احمر استان در منطقه قرار دارند و در حال کمک رسانی به هموطنان هستند.

وی با بیان اینکه تا این لحظه فراخوان عمومی و کشوری برای اعزام نیروهای امدادی به مناطق سیل زده اعلام نشده است، اظهار داشت: تاکنون سطح حادثه به حدی نرسیده که نیاز به فراخوان کشوری باشد البته در سطح استان سیستان فراخوان کمک رسانی را داده‌ایم و نیروهای هلال احمر و داوطلبان خود استان در منطقه حاضر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان داوطلبان تاکید کرد: در صورتی که شدت حادثه افزایش یابد و نیاز به نیروهای بیشتری برای امدادرسانی باشد، به دنبال اعلام فراخوان کشوری نیروهای سازمان داوطلبان نیز به منطقه اعزام خواهند شد.

نصیری یادآور شد: در حال حاضر شماره حساب‌های مربوطه برای کمک رسانی و تهیه اقلام لازم برای هموطنان سیل زده را اعلام کرده‌ایم و از تمامی مردم عزیز تقاضا داریم که از این طریق به هموطنان استان سیستان و بلوچستان کمک کنند.

کد خبر 4824650

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان داوطلبان هلال احمر محمد نصیری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امداد رسانی سیل قاسم سلیمانی شهرداری تهران شورای شهر تهران دستگیری سارق شهر تهران وزارت آموزش و پرورش سقوط هواپیما سردار سلیمانی محسن هاشمی سیدابراهیم رئیسی مراسم تشییع قوه قضاییه محسن حاجی میرزایی مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در این مناظره محمدرضا ملکشاهی راد حضور نیافت و هادی هاشمی نیا، رضا سپهوند و قدرت الله ایمانی با برخی طرفداران و حلقه نزدیکان خود به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان لبیک گفتند.

در این جلسه پس از سخنان نامزدها و واکنش طرفداران و دانشجویان به اظهارات آنها، در نهایت طرفداران آنها که جزو دانشجویان نبودند در سالن با هم مشاجره کردند و موجب توقف مناظره و پس از دقایقی توسط حراست دانشگاه به بیرون از محل هدایت شدند.

اما پس از اتمام مناظره، این افراد در محوطه دانشگاه با هم درگیری فیزیکی و تا حدودی زد و خورد داشتند که در نهایت بدون حضور نیروهای انتظامی، با دخالت دوباره حراست و نیروهای بسیج دانشگاه، از دانشگاه خارج شدند.

گفتنی است در حالی که پیش از این قدرت الله ایمانی از حضور در مناظره های صدا و سیمای انصراف داده بود، امروز نیز کانال های منتسب به ملکشاهی راد اعلام کردند دعوت از وی برای حضور در مناظره به صورت رسمی نبوده و از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.

یکی از نقاط قابل توجه در این مناظره تشویق یکی از کاندیداها توسط رقیب وی بود که مورد استقبال حضار هم قرار گرفت.

جوان گرایی، نخبه گرایی، تقویت روحیه مطالبه گری، مرور عملکرد نمایندگان دوره های گذشته، واردات خودرو، تبلیغات پاک، هزینه های تبلیغاتی و چرایی عدم توسعه لرستان از موارد مورد اشاره در این مناظره بود.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای
  • فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • پیش‌بینی «نیوزویک» از جنگ اوکراین: ۲۰۲۴ برای کی‌یف سخت خواهد بود
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی