Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه مدیریت بحران شهرستان چابهار با حضور کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور و نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت و درمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «محمد جواد کولیوند» در جلسه مدیریت بحران شهرستان چابهار بیان داشت: ۵۳ مادر باردار که از ابتدای بحران سیل گرفتار سیلاب شده بودند نجات و به مراکز درمانی منتقل داده شدند که از این تعداد۱۲ مادر باردار از مناطق فاقد راه دسترسی و آبگرفته توسط اوژانس هوایی به بیمارستان منتقل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: بالگرد اورژانس هوایی گناباد از فردا جهت خدمات رسانی به بیماران و شهروندان نیازمند گرفتار در سیل در چابهار به جمع نیروهای موجود اضافه خواهد شد .

 

وی افزود: عدم ارتباط راهها نباید مشکلی در ارائه خدمات ایجاد نماید و ما موظف به درک مشکلات مردم و رفع نیازهای آنها با استفاده از امکانات موجود هستیم

 

رئیس سازمان اوژانس کشور با بیان اینکه هرچقدر بهتر بتوانیم بحران را  کنترل کنیم از مشکلات آتی مردم جلوگیری نموده و برای کمک به مردم همه توان و امکانات کشور را گسیل خواهیم کرد و جهت کاهش مشکلات مردم هیچ محدودیتی نداریم، ادامه داد: بررسی ویژه بیماریهای منتقله از آب و مشکلات بهداشت محیط با تیم های خبره عملیاتی انجام شود.

 

کولیوند با اشاره به اینکه از ۳۲۷ روستای تحت پوشش شبکه بهداشت چابهار، ۱۲۰ روستا در محاصره آب و نیازمند مواد اولیه غذایی و بهداشتی هستند، گفت: کمبودهای دارویی درحال ارسال است و مشکلی در این خصوص نیست.

 

وی از نیاز مبرم سیل زدگان به امدادرسانی و توزیع اقلام امدادی خبر داد و گفت: اورژانس هوایی با رکورد ۷ پرواز در یوم جاری به  ۱۴ بیمار اورژانس در مناطق قصرقند و چابهار امداد رسانی و به بیمارستان منتقل نموده است.

 

رئیس سازمان اوژانس کشور با اعلام اینکه ۴ تیم واکنش سریع و ۲ تیم پشتیبان از اورژانس دانشگاه در منطقه دشتیاری مستقر شدند، تصریح کرد: ۳ تیم بهداشتی از دانشگاه علوم پزشکی کرمان  در منطقه کار امداد رسانی را شروع خواهند کرد.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی مسجد سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما طرح ملی فهما رویداد ملی فهما انتقام سخت هواپیما سقوط هواپیمای اوکراینی اورژانس هوایی گناباد وضعیت سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان

فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان