Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنگ آغاز مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه مبارک فجر تحت عنوان یادواره شهید سرافراز سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در روستای درسون آباد بصدا در آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ وحید حاتم زاده دهیار درسون آباد ضمن اعلام خبر فوق گفت: دهیاری و شورای اسلامی روستای درسون آباد  به پاس مجاهدتها و رشادتها و منش پهلوانی سردار  محبوب و افتخار آفرین اسلام  شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد این عزیز عروج کرده تصمیم به برگزاری ایندوره از مسابقات تحت عنوان" جام سردار سپهبد سلیمانی"گرفت

دهیار درسون آباد در ادامه افزود: در  این مسابقات  ۸ تیم حضور دارند که  بازیهای خود را بصورت دوره ای و در محل سالن چندمنظوره شهید حیدری زاده پیگیری می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتم زاده، از تدوین برنامه های گوناگون دهیاری و شورای اسلامی درسون آباد در راستای پاسداشت این سردار سفر کرده در حوزه های  مختلف از جمله ورزشی و فرهنگی خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای اسلامی فوتسال شهید برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مراسم سالروز شهادت سپهبد قرنی که با حضور فرماندهان و مسئولان در سینما قدس منطقه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سر افراز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بررسی شخصیت فردی شهید قرنی، موضوع مهم برای الگوپردازی در جامعه به حساب می‌آید، گفت: ویژگی‌های ممتاز آن شهید گرانقدر، امروز برای گره گشایی بسیاری از مشکلات کارگشا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عدیده با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سپهبد محمد ولی قرنی مهمترین ویژگی این شهید را  علاوه بر مقاومت، داشتن بصیرت انقلابی بود دانست و افزود: شهید سپهبد محمد ولی قرنی انسان توانمند، آینده نگر بود که ارتش را بعد انقلاب اسلامی سر و سامان داده و از انحلال ارتش جلوگیری کرد و حضرت امام (ره) نیز از ایشان حمایت کردند.

وی با اشاره به نقش ارزشمند شهید قرنی در ارتش گفت: شهید قرنی از به تاراج رفتن تجهیزات پیشرفته ارتش جلوگیری کرد که آثار همین اقدام مهم وی در دوران دفاع مقدس متبلور شد و ارتش توانست با اتکا به نیروی انسانی مومن و توانمند و تجهیزات پیشرفته جلوی دشمنان بعثی و ایادی استکبار ایستادگی کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، داشتن صداقت، مبارزه با تجزیه طلبی، پاکسازی ارتش از مستشاران خارجی را از دیگر اقدامات و خصوصیات مهم شهید قرنی برشمرد و خاطرنشان کرد: امثال قرنی‌ها باید شهید می‌شدند تا با شهادت به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

دیگر خبرها

  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد