Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۲۴ دی سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

آتش سوزی وسایل در ساختمان متروکه

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: دیروز حادثه آنش سوزی در خیابان جمهوری اسلامی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام و نیرو‌های ایستگاه مرکزی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آتش در انبار متروکه نیمه کاره اتفاق و تمام وسایل ساختمانی دچار حریق شدند.

احمدی با بیان اینکه گروه‌های سه نفره آنش نشانان آتش را مهار کردند، اضافه کرد: خسارت این گونه آتش سوزی‌ها داخل ساختمان کارشناسان بررسی و تعیین می‌کنند.

او تصریح کرد: آتش کاملا شعله ور و در حد سرایت به طبقات بالاتر بود که پس از مهار آن و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

احمدی اذعان کرد: شهروندانی که ساختمان خود را به هر علتی رها کرده اند حتما هر از چند گاهی به محل سرکشی کنند تا از چنین حوادث خسارت بار جلوگیری شود.

شهروندان برای برخورداری از هر گونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با سامانه ۱۲۵ سازمان تماس بگیرند.

برخورد ۱۰ چرخ با خودروی pk شش مصدوم داشت

پهلوانی معاون جمهیت هلال احمر شهرستان مهاباد از برخورد شاخ به شاخ ۱۰ چرخ و pk در محور مهاباد _ سردشت خبرداد و گفت: ساعت ۲ و ۴۵ دقیقه دیروز با اعلام تماس از سوی شهروندان مبنی بر تصادف در ۲۰ کیلومتری پایگاه کله کاوی به طرف مهاباد ۶ نفر مصدوم و حادثه دیدند.

او افزود: نجاتگران پایگاه کله کاوی اقدامات رهاسازی را پس از ۴ ساعت انجام و یک نفر از مصدومین را به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد انتقال دادند.

پهلوانی اضافه کرد: در این حادثه راننده خودروی pk به شدت مصدوم و پس از چک کردن علایم حیاتی کلار گردنی را به گردن مصدوم بستن.

معاون جمعیت هلال احمر شهرستان مهاباد تصریح کرد: ارزیابی صحنه و مصدومین، چک کردن علایم حیاتی و بستن کلار گردنی به منظور پیشگیری از ناحیه سر و گردن از اقدامات انجام شده نجاتگران این پایگاه بوده است.

او از شهروندان خواست با توجه به برودت هوا و بارش برف و کولاک شدید در محور سردشت شهروندان از سفر‌های غیرضروری خودداری کرده و در صورت سانحه تصادف با پایگاه ۱۱۲ تماس بگیرند.

دست شهروند مهابادی بر اثر فرو رفتن سوزن دچار آسیب دیدگی شدید شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از دومین وقوع حوادث دیروز در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر فرورفتن سوزن در دستان شهروند مهابادی گزارش شد.

او با بیان اینکه امسال برای نخستین بار این چنین حوادث برای شهروندان اتفاق افتاده، افزود: نیرو‌های سازمان به منزل مذکور اعزام و سوزن چرخ خیاطی را که در دست خانم فرورفته بود بیرون آوردند پانسمان کردند.

احمدی این عمل را بی احتیاطی اعلام کردو گفت: امسال تاکنون بیش از ۵۸۰ مورد ماموریت شهری در زمینه امداد و نجات در این شهرستان انجام شده است.

وقوع ۲ آتش سوزی خودرو بر اثر اتصال سیم کشی

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: ساعت ۹ دیشب آتش سوزی خودروی پیکان و چهارراه شیخ بابا و دیگری خودروی پراید واقع در تپه هما و بر اثر اتصال سیم کشی نیرو‌های سازمان آتش نشانی برای اطفا حریق به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه در این آتش سوزی گروه‌های سه نفر آتش نشانان حضور داشتند، افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مالی زیادی نداشت.

احمدی اضافه کرد: امسال اطفای حریق بیشترین مورد عملیات آتش نشانان در این حیطه بوده و با اقدام به موقع نیرو‌های این سازمان از پیشروی آتش به مخزن سوخت گاز و بنزین جلوگیری شد.

لغزندگی، عامل چپ کردن خودروی پژو ۴۰۵

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: روز یکشنبه چپ کردن خودرو در جاده یوسفکند از سوی شهروندان به سازمان آتش نشانی گزارش شد.

او افزود: گروه‌های آتش نشانی پس از اعزام آن به محل امداد رسانی کردند و راننده خودرو تحویل اورژانس داده شد.

احمدی اضافه کرد: خسارت احتمالی از سوی کارشناسان تعیین و در دست بررسی است.

او از رانندگان خواست به هشدار علایم راهنمایی و رانندگی توجه و سرعت و فاصله طولی خود را رعایت کنند تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

احمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از محور‌های فرعی، دو طرفه کم عرض هستند رانندگان با احتیاط و هوشیاری کامل رانندگی کنند تا ضامن سلامت خود و دیگران باشند.

آتش سوزی آرایشگاه زنانه

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد صبح امروز از حوادث که در آرایشگاه زنانه اتفاق افتاد خبر داد و گفت: آتش سوزی آرایشگاه زنانه در کوی زیبا، که با حضور به موقع نیرو‌های آتش نشانی و کمک همسایگان مانع از گسترش حریق شدند.

او با اعلام اینکه مغازه مذکور بسته بوده و همسایگان با شکستن شیشه مغازه آتش را مهار کرده بودند، افزود:خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مالی زیادی نداشت.

و در آخرین حوادث در طول هفته سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از گیرکردن انگشتر در دست یکی از شهروندان که باعث متورم شدن دستان او شده بود، به وسیله آتش نشانی خارج شد.

سازمان آتش نشانی مهاباد با استفاده از ۴۲ پرسنل و ۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین عملیات اطفای حریق و امداد و نجات را بر عهده دارند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی امداد ونجات خدمات ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا

به گفته شهروند خبرنگار ما ساخت و ساز تعدادی از مجتمع‌های واقع در میدان شهدا شهر تهران به صورت نیمه کاره رها شده است. به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار 
باسلام، باسلام چرا این همه مجتمع‌های میدان شهدا به صورت نیمه کاره رها شده است در حالی که این همه جوان بیکار دنبال کسب کار هستند و این مکان‌ها می‌تواند محلی برای کسب و کار بسیاری از جوانان باشد.

نکته بعدی چرا پل عابر پیاده را راه اندازی نمی‌کنند هر روز مردم اینجا برای تردد از خیابان رد می‌شوند و با سانحه تصادف دچار مشکل می‌شوند از پایانه اتوبوس پیاده می‌شوند و می‌خواهند از مترو استفاده کنند باید به طور پر خطر از خیابان عبور کنند.

منبع: صفدر شیروانی - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت