Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@14:29:53 GMT

طرح‌های محرومیت‌زدایی در اسدآبادی اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۷۱۲۹

طرح‌های محرومیت‌زدایی در اسدآبادی اجرا می‌شود

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان به لزوم ارائه خدمات بیشتر به مناطق محروم تاکید کرد و گفت: طرح‌های محرومیت‌زدایی در منطقه اسد آبادی خرم‌آباد اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، دوشنبه، بیست و سوم دی در نشست با مدیران، مسئولان دستگاه‌های دولتی و فرمانده سپاه خرم‌آباد، اظهارکرد: ازجمله مکان‌هایی که نظام اسلامی در تلاش است تا در آن‌جا خدمات خوبی ارائه شود، توجه به مناطق محروم است و در حاشیه‌های شهر خرم‌آباد مناطقی وجود دارد که نیازمند خدمات بیشتری‌ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به این‌که در حاشیه‌های شهر اجرایی شدن برنامه‌های کلانی دید شده که طولانی مدت و زمان‌بر هستند، خاطرنشان کرد: انجام برنامه‌های کوتاه مدت جهت عمران و آبادانی، رشد فرهنگی، دینی مذهبی، اجتماعی و انقلابی در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به محلات حاشیه شهر خرم‌آباد، ادامه داد: اجرای برنامه‌های کوتاه، بلند و میان مدت با پذیرش از جانب مدیران دستگاه‌ها و ادارات، اجرایی شود تا در تا پایان سال شاهد تغییر و تحول در مناطق حاشیه شهر باشیم.

ماشاالله بازگیر، فرمانده سپاه خرم‌آباد نیز در این نشست، گفت: باتوجه به بازدید میدانی که با حضور امام جمعه شهرستان خرم‌آباد از محله اسدآبادی به‌عمل آمد امروز نیز نشستی با هدف تعیین بازه زمانی مشخص برای هر یک از ادارات و نهادی ذیربط جهت رفع مشکلات مردم منطقه اسد‌آبادی برگزار شد از این‌رو محرومیت‌زدایی، رشد فرهنگی، اجتماعی ازجمله اهدافی است که در بلندمدت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به ۲۱ مصوبه امروز مدیران پیرامون رفع معضلات محله حاشیه منطقه اسدآبادی، افزود: مصوبات این جلسه مسائل گوناگون فرهنگی، اجتماعی، زیرساختی، عمرانی، بهداشتی را پوشش داده و مدت زمان یک هفته تا سه ماه برای پاسخگویی به مطالبات مردم از مسئولان در نظر گرفته شده است

فرمانده سپاه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که بسیج سازندگی سپاه خرم‌آباد با سازماندهی بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی به ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی، درمانی، آموزشی و فنی در مناطق حاشیه شهر پرداخته است، اضافه کرد: اگرچه خدماتی از مدت‌ها پیش توسط مردم، بسیج، مؤسسات خیریه و برخی ادارات انجام شده است اما با هماهنگی و یکپارچه‌سازی و انسجام خدمات می‌توان شاهد اثربخشی و بهینه‌سازی خدمات بود.

فرمانده سپاه خرم‌آباد با ابراز امیدواری از حضور مسئولان و ادارات و نهادها در این نشست، گفت: امید که با روحیه انقلابی، کار و تلاش جهادی به‌زودی شاهد رشد فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در تمامی محلات حاشیه شهر باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان اجتماعی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی  مسئول گروه جهادی توان آوران و دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص این اردوی جهادی گفت: گروه جهادی توان آوران جمعه در میان برای ارائه خدمات توان بخشی در مناطق حاشیه شهر مشهد حاضر می‌شود. 

سجاد جوادی افزود: این خدمات شامل فیزیوتراپی، کار درمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی و مددکاری اجتماعی است و  هدف از تشکیل این گروه جهادی کمک به اقشار ضعیف و کم برخوردار است.

جوادی بیان کرد: این اردو جزو اولین اردو‌های توان بخشی در کشور است؛ در هر جمعه که اردو فعال است، حدود ۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت داوطلبانه در این اردوی جهادی مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: این دوره، دوره دوم این اردوی جهادی است که از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و ترم گذشته نیز مرحله اول این اردوی جهادی، در منطقه دیگر مشهد برگزار شد. 

مسئول اردوی جهادی توان آوران همچنین در ادامه گفت: معاینات پزشکی مراجعان به صورت کامل انجام می‌شود و اگر نیاز بود برای مراجعه مجدد از مراجعه کنندگان درخواست می‌شود.

وی افزود: تمرین‌های لازم به مراجعان داده خواهد شد و درصورتیکه مورد شدیدتری در مراجعان مشاهده شود که قابل درمان در اینجا نیست، به مراکز درمانی ارجاع داده خواهند شد. 

جوادی همچنین تاکید کرد: طبق رایزنی‌ها هزینه ویزیت این افراد در مراکز درمانی که به آن معرفی می‌شوند، کمتر از هزینه معمولی است.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • توضیح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران درباره حاشیه‌های اخیر
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین