Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین؛ مسعود خوانساری امروز و در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران خواستار دو اقدام عاجل دولت درباره جلوگیری از رسوب کالاها در گمرکات و فشار مالیاتی بر بنگاه‌ها شد و اظهار کرد: دولت باید در زمینه کالاهاى ترخیص نشده از گمرک اقدامات عاجلى انجام دهد و ما در این زمینه مکاتبات مختلفی را با معاون اول رییس جمهور و برخی وزرا داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به طور مثال بیش از ٩ ماه است که حدود ٢٠٠ کانتینر محصولات آرایشی و بهداشتی به خاطر بوروکراسى بانکى در گمرک رسوب کرده که در صورت عدم ترخیص فاسد می شوند؛ بانک مرکزی می گوید با ترخیص این کالاها ارز از کشور خارج می شود و ما می گوییم کدام فروشنده خارجی است که ارز خود را نگرفته باشد و با ادامه این وضع تنها مواد فاسد می شوند.

خوانسارى درباره دومین اقدام ضرورى دولت توضیح داد: فشار مالیاتى بر بنگاه ها دومین موضوعى است که دولت سریعا باید به آن رسیدگى کند، در این راستا خواستار آن هستیم که به شکایات بنگاه ها درباره فشارهای مالیاتی رسیدگی شده و اگر اجحافی صورت گرفته حتما اصلاح شود زیرا به تولید ضربه خواهد زد.

به گفته رییس اتاق بازرگانى تهران، نقدینگی در ٦ ماهه نخست امسال، با رشد ٢٤٣ هزار میلیارد تومانى به ٢هزار و ١٢٦ هزار میلیارد تومان رسیده است.

افزایش بودجه شرکت هاى دولتى یعنى شکست خصوصى سازى

خوانساری به بودجه شرکت هاى دولتى طى سال هاى اخیر و رشد چشمگیر آن در بودجه ٩٩ اشاره کرد و گفت: کل بودجه شرکت های دولتی در سال ۷۰ حدود ۱۲۰۶ میلیارد تومان بود، اما این رقم در بودجه امسال به ۱۴۸۴ هزار میلیارد تومان رسیده که این یعنى ۶۳۰ درصد افزایش داشته است.

این فعال بخش خصوصى تاکید کرد: رشد بودجه شرکت های دولتی یعنى شکست خصوصی سازی؛ چراکه اگر خصوصی سازی درست بود شاهد این رشد نبودیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بخش خصوصی نقدینگی واردات رسوب کالا اتاق بازرگانى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس

‌کادر فنی و فدراسیون کشتی تصمیم نهایی خود را در خصوص حسن یزدانی به‌عنوان منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در المپیک را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، تصمیم خود را در مورد انتخاب ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد. نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

۱- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که ۵۰ روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، حسن یزدانی که ۹ ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و در صورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، او ملی‌پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک پاریس خواهد بود.

۲- در صورتی که شرایط درج شده در بند یک حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی‌پوش این وزن اتخاذ خواهد کرد.

رقابت‌های رنکینگ‌دار بوداپست مجارستان روزهای ۱۷ تا ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد.


کد خبر 748799

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی