Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@03:55:59 GMT

افزایش قیمت نان

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۹۷۴۵

افزایش قیمت نان

قیمت نان در واحدهای آزاد پز قزوین پس از پنج سال نرخ ثابت افزایش پیدا کرد.

به گزارش برنا از قزوین معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: بعد از ۵ سال قیمت نان در نانوایی‌های آزاد پز استان از ۱۴ تا ۴۰ درصد افزایش یافت.

مجید برزگر افزود: قیمت نان قبل از افزایش قیمت بنزین مصوب شده بود، اما باتوجه به شرایط موجود در استان اجرای این مصوبه به تاخیر افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، علت افزایش قیمت نان را تورم، افزایش قیمت دستمزد کارگر و انرژی‌های مصرفی بیان کرد.

برزگر افزود: در حال حاضر قیمت نان لواش گردان ماشینی از ۲۵۰ به ۳۵۰ تومان، سنگک از هزار به هزار و ۳۰۰ تومان، لواش سنتی از ۳۰۰ به ۴۵۰ تومان، بربری روغنی از ۸۰۰ به هزار و ۲۰۰ تومان و نان لواش ریزشی ماشینی کیلویی از ۲ هزار و ۲۰۰ به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: پیش از افزایش قیمت، نانوایان برای به صرفه بودن، از وزن چانه نان کم کردند که این موضوع بر کیفیت نان تاثیر گذاشته بود و حالا با افزایش قیمت قرار است میزان وزن چانه طبق روال افزایش یابد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: برای این موضوع بر عملکرد نانوایان نظارت و در صورت تخلف با آنان برخورد می‌شود.

برزگر در ادامه از افزایش قیمت نان‌های دولتی خبر داد و گفت: قیمت‌های جدید این واحدها نیز هفته جاری به اتحادیه نانوایان ابلاغ و از هفته آینده اجرایی می‌شود.

 ۴۷۳ نانوایی آزادپز و هزار و ۳۰۲ نانوایی دولتی در استان قزوین فعالیت دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتحادیه نانوایان استان قزوین تجارت دستمزد وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی اظهار در گفتگو با مهر گفت: ۱۷ هزار معلم در قزوین وظیفه تدریس ۲۵۰ هزار دانش آموز را در ۱۶۷۰ مدرسه بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با موج گسترده ای از بازنشستگی معلمان قزوینی روبرو بودیم و کار برای ما سخت شده بود، تاکید کرد: ۱۰۳۰ نفر از معلمان در سال گذشته در استان قزوین بازنشسته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه با بیان اینکه تقریباً به همین میزان نیز در سال گذشته معلم جذب نظام آموزشی استان قزوین شد، تاکید کرد: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین
  • افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار+ فیلم
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته
  • کمیسیون اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار شد/ پیش‌بینی افزایش تجارت به ۳۰ میلیارد دلار
  • پیش‌بینی افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار افزایش می یابد