Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پس از یکصد و نودمین جلسه علنی شورای شهر تهران در واکنش به اظهارنظر فائزه هاشمی که در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته اعلام کردم که در شرایط کنونی انجام مصاحبه‌های تضعیف کننده به صلاح کشور نیست، زیرا آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز همواره در مسیر اعتدال قدم برداشتند و در این مسیر پایبند بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: صحبت خواهر من مربوط به یک جمع خصوصی بود که در آنجا صدای او ضبط شد و در پی آن اظهارنظر خصوصی او در قالب مصاحبه با رسانه‌های خارجی منتشر شد و این صحبت بحثی خصوصی بود و او هیچ مصاحبه‌ای را با بی بی سی انجام نداده است.

هاشمی با اشاره به وضعیت دو عضو شورای شهر تهران که قصد استعفا از حضور در شورای پنجم را داشتند، گفت: خانم‌ها خداکرمی و آروین به دلیل بعد سانحه و روحیه ظریف زنانه خود به فکر استعفا از شورای شهر افتادند که با صحبت‌های انجام شده صبح امروز آن‌ها از نظر خود برگشتند، زیرا اعتقاد ما این است که نباید در این شرایط کار‌های احساسی انجام دهیم.

او در تشریح مصوبات امروز افزود: ما مصوبه سند جامع شهرداری تهران را تکمیل کردیم و پس از آن نامه اعتراضی فرمانداری تهران را نیز به بحث و تبادل نظر گذاشتیم که اعضای شورا رأی به رد این اعتراض دادند.

هاشمی درباره آخرین وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: اختصاص مبلغی جهت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت منوط به نظر مقام معظم رهبری شد، زیرا باید این بودجه از صندوق توسعه ملی پرداخت شود، اما صنعت می‌تواند اقدامات لازم را جهت شروع به کار انجام دهد و منتظر تخصیص اعتبار ارزی و ریالی نباشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند