Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم معمارباشی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب شرق با اشاره به سیل سیستان و بلوچستان  گفت: در همان ساعات اولیه جاری شدن سیل در منطقه بویژه در شهرستان‌های کنارک و چابهار، با هماهنگی و درخواست ستاد بحران منطقه یگان‌های نیروی دریایی و هوایی ارتش با تجهیزات سنگین و سبک، به امداد رسانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه از جمله نیاز‌های مردم مواد غذایی و مایحتاج اولیه زندگی است گفت: یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در همان ساعات اولیه جاری شدن سیل تلاش کردند تا با حضور در کنار مردم فعالیت‌های امداد و نجات را انجام دهند.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب شرق کشور تاکید کرد: بلافاصله پس از وقوع سیل با اعزام تیم‌های امدادی، شناور‌های سبک، بالگرد‌های نیروی دریایی ارتش ارسال بسته‌های مواد غذایی و همچنین استقرار بیمارستان صحرایی به همراه تیم‌های پزشکی سیار بخشی از کمک‌های ارتش به مردم عزیز منطقه بوده است.
سرتیپ دوم معمارباشی گفت: برای تسریع و تقویت امداد رسانی از صبح امروز سه فروند بالگرد هوانیروز پایگاه کرمان و تیپ‌های ۱۸۸ و ۳۸۸ نیروی زمینی ارتش با تمامی تجهیزات و امکانات به منطقه اعزام شدند.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

مرتضی سپهوند بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر سال جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند. این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰۰ نفر لرستانی از اقشار مختلف مردم اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان نور امسال است.

او افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. سال گذشته، ۱۷ هزار نفر از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • «امنیت» و «تجارت» محور رایزنی ایران و پاکستان
  • تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت