Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@06:28:06 GMT

یاد شهدای سانحه هوایی گرامی داشته شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۹۰۶۰

یاد شهدای سانحه هوایی گرامی داشته شد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه سانحه هوایی اخیر؛ به همت دانشجویان در مسجد دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «رحیم همزبان» عصر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه سانحه هوایی اخیر اظهار داشت: آمریکا از روی دشمنی، فضایی ایجاد کرد که باعث بروز این اشتباه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد حوزه و دانشگاه تبریز با بیان این‌که تهدیدهای آمریکا و ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فضای تنش در منطقه را ایجاد کرد و منشاء اصلی حادثه هواپیمایی اوکراینی را باید در تحرکات ضدبشری آمریکا جستجو کرد، گفت: همه شهدای حادثه هوایی فرزندان ملت ایران بودند.

وی خاطرنشان کرد: صبر در برابر قضای پروردگار متعال، زیباست و زیباتر از آن رسیدن به مرحله رضا در برابر قضای الهی‌ است؛ قطعا این حادثه دردناک دردی دیگر بر آلام ملت ایران پس از ترور سردار سلیمانی بوده است.

همزبان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن سالگرد حمله هوایی رژیم بعثی به دانشگاه تبریز، گفت: در مسیر جهاد و شهادت؛ باید تهدیدهای دشمن را تحمل کرد که مصداق آن شهادت سپهبد سلیمانی بوده است.

این استاد حوزه و دانشگاه تبریز ادامه داد: برای رسیدن به نتایج مطلوب باید رنج دید و تحمل کرد، باید در برابر مصائب، صبر و بردباری به خرج داد؛ در چنین شرایطی است که میزان ایمان و تقوای افراد در برابر قضای الهی مشخص می شود.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما طرح ملی فهما سقوط هواپیمای اوکراینی رویداد ملی فهما سامانه بچه های مسجد دهه فجر سانحه هواپیمایی دانشگاه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6091454

دیگر خبرها

  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک