Web Analytics Made Easy - Statcounter

منشی زاده با اشاره به برگزاری رویداد ملی فهما گفت: با توجه به ثبت فعالیت های کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد، کانون غدیر یزد توانسته بیش از ۱۳ هزار امتیاز کسب کند.

محسن منشی زاده، مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: طرح ملی فهما به عنوان یکی از طرح های مهم و اثرگذار کشوری در زمینه فعالیت های مساجد است که خوشبختانه توانسته 25 هزار کانون فرهنگی هنری در سطح کشور را درگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح دارای مزایای فراوانی است به نحوی که کانون های مناطق محروم نیز می توانند فعالیت های خود را ثبت کرده و به صورت کشوری مطرح شوند.

مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر یزد بیان کرد: ما نیز همچون کانون های دیگر در کشور سعی کرده ایم فعالیت های خود را در این سامانه ثبت کنیم و به منظور رقابت با کانون های دیگر در کشور در این زمینه فعالیت داشته باشیم.

منشی زاده خاطرنشان کرد: فعالیت های کانون غدیر یزد محدود به مناسبت های مذهبی و ملی نبوده است بلکه سعی کرده ایم در کانون به صورت مسجدمحوری فعالیت کنیم به نحوی که فعالیت های محله در مسجد صورت گیرد و مردم نیز حضوری پررنگ در این مسجد داشته باشند.

 

وی افزود: برگزاری طرح سلامت در مسجد، مسابقات فوتسال بچه های مسجدی، همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی، کلاس های تقویتی از جمله فعالیت های کانون است که توانسته افراد مختلف در محله را جذب مسجد کند.

مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر یزد گفت: مسجد بلوری زاده به عنوان یکی از مساجد شناخته شده در محله است که مردم محله نیز به خوبی توانسته اند با مسجد ارتباط برقرار کنند و امیدواریم بتوانیم با فعالیت های فرهنگی و هنری جذب داشته باشیم.

 

منشی زاده بیان کرد: تاکنون در سامانه بچه های مسجد از کانون غدیر یزد تعداد 567 نفر عضو شده اند و امیدواریم بتوانیم با اعضای خود برنامه های متنوعی را دنبال کنیم.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت سردار سلیمانی طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی فهما سقوط هواپیمای اوکراینی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طرح ملی فهما شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دبیرخانه ی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در مرحله ی استانی عباس پویان، فاطمه برمال، سمیه حسین نژاد را به عنوان داوران این جشنواره معرفی کرد.   عباس پویان بازیگر، نمایشنامه نویس و کارگردان است که دارای لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی است، وی از سال ۷۰ و در استان فارس فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بیش از ۴۰ اثر هنری در حوزه ی کودک و نوجوان کار کرده است و در سال ها فعالیت مقام های متعددی را در جشنواره های کشوری و استانی به دست آورده است. 

 

دیگر خبرها

  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه