Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه دانشگاه آزاد، احمد صالحی آرا  با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان گفت: قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل در واحد دانشگاهی زاهدان تشکیل شد و واحدهای دیگر این استان نیز با عنوان قرارگاه های فرعی آماده به کار شدند.

وی هدف از تشکیل قرارگاه جهادی در دانشگاه آزاد اسلامی را ایجاد یکپارچگی و هم افزایی در مواقع بحرانی و اضطراری دانست و افزود: از همه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی درخواست می‌شود،کمک های اهدایی خود را با هماهنگی قرارگاه دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان به دست هموطنان برسانند، تا شاهد بهرهمندی تمامی سیل زدگان از اقلام باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرکز امور شاهد و ایپارگران دانشگاه آزاد با بیان اینکه قرارگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان آماده جمع آوری اقلام نقدی و غیرنقدی است، اظهار داشت: محموله کمک های اهدایی دانشگاه آزاد اسلامی شامل لباس، لوازم بهداشتی، پتو، انواع کنسرو، آب معدنی، برنج، روغن، شکر و ... به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شد تا در بین سیل زدگان توزیع شود.

صالحی آرا با تأکید بر اینکه بسیاری از واحدهای همجوار و دور دانشگاه آزاد برای کمک به مناطق سیل زده اعلام آمادگی کردند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برای ارائه خدمات پزشکی به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کرده است.

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از پخت غذای گرم توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار و توزیع بین سیل زدگان خبر داد و گفت: همچنین این واحد دانشگاهی ضمن اعلام آمادگی به ستاد بحران و استفاده از تمام ظرفیت‌های نیروی انسانی و محل اسکان موقت در پردیس‌ها و ساختمان مادر، تعداد ۵٠٠ پرس غذای گرم و ۵٠٠٠ بطری آب معدنی برای توزیع در منطقه آماده کرده است.

بارش باران سیل‌آسا در جنوب شرق کشور که از شامگاه پنجشنبه ۱۹ دی آغاز شده، استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان را تحت تاثیر قرار داده و سبب جاری شدن سیلاب در این استان‌ها شده است.

شرایط در استان سیستان و بلوچستان از سایر استان‌ها وخیم‌تر اعلام‌ شده؛ به‌طوری‌ که میزان بارش‌ها در جنوب استان نسبت به سال گذشته ۲۶ برابر شده است و در نتیجه سرریز شدن آب از پشت سدهای استان را در پی داشته است.اکنون در سیستان و بلوچستان تعداد ۵۰۰ روستا و ۱۴ شهرستان درگیر سیل هستند و ۲۰ هزار واحد مسکونی براثر جاری شدن سیلاب تخریب کلی و جزیی دیده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان دانشگاه آزاد اسلامی مناطق سیل زده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دانشگاه آزاد اسلامی مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان دانشگاه آزاد اسلامی مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان