Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه آمریکا راهی جز ترک خاک عراق ندارد گفت: در پی مصوبه پارلمان عراق، آمریکا از نظر قانون جایگاهی در خاک این کشور ندارد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمدجواد ابطحی درباره تلاش آمریکایی‌ها برای ادامه حضور در خاک عراق گفت: بعد از ترور ناجوانمردانه شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس ما شاهد رای تاریخی مجلس عراق به طرح خروج نیرو‌های خارجی از خاک این کشور بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در پی مصوبه پارلمان عراق، آمریکا از نظر قانونی جایگاهی در خاک این کشور ندارد ادامه داد: آمریکایی‌ها ملزم به اجرای این قانون هستند به طوریکه حشدالشعبی و نیرو‌های مقاومت هم اعلام کردند اگر آمریکایی‌ها به قانون تمکین نکنند وارد عمل خواهند شد.

وی با یادآوری هزینه‌کرد ۷ تریلیون دلاری آمریکا در منطقه تاکید کرد: آمریکا امروز در شرایطی است که از حضور در جنگی جدید در منطقه واهمه داشته بنابراین به دنبال خروج آبرومند از منطقه است، اما از طرفی در تلاش است تا پایگاه‌های خود را در منطقه حفظ کند.

ابطحی با بیان اینکه آمریکا به دنبال آن است تا نیرو‌های خود را در قالب ناتو در عراق مستقر کند افزود: البته با توجه به بصیرتی که درمنطقه ایجاد شده و حضور نیرو‌های مقاومت، بعید به نظر می‌رسد ناتو جایگاهی در منطقه داشته باشد، زیرا همگان دریافته اند که ناتو در پی تامین منافع سیاسی و اقتصادی غرب و اسرائیل است.

وی با تاکید بر اینکه منطقه باید از حضور نیرو‌های خارجی پاک سازی شود تصریح کرد:، اما باید بپذیریم که دولت عراق تحت فشار آمریکا بوده و در پی بروز حوادثی در عراق، جمع کردن همه نیرو‌ها حول یک محور مشکل است.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با یادآوری فتوای آیت‌الله سیستانی مبنی بر خروج نیرو‌های خارجی از خاک عراق گفت: امیدوارم عراق حضور ناتو در خاک این کشور را نپذیرد، اگر ناتو در عراق پایگاهی نداشته باشد بعید است بتواند در سایر کشور‌ها حضور خود را تثبیت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عضو فراکسیون ولایی مجلس مجلس شورای اسلامی تروریست های ارتش آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد کمک‌های نظامی آمریکا به دشمن صهیونیستی چراغ سبزی برای حمله به رفح و تشویق دشمن به گسترش دامنه جنگ در منطقه است.

به گزارش ایسنا، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: کمک‌های نظامی آمریکا به دشمن صهیونیستی چراغ سبزی برای حمله به رفح و تشویق دشمن به گسترش دامنه جنگ در منطقه است.

به نقل از النشره، وی گفت: صحنه سرکوب تحصن‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا نقاب را از چهره واقعی آمریکا بر انداخت و دروغ بودن ادعاهای آنها درباره آزادی بیان را در مقابل دنیا آشکار کرد اما غزه ‌بی باک بر جامعه بین‌المللی که با دشمن همدست است و کشورهایی که با رژیم صهیونیستی در منطقه سازش کرده‌اند حساب باز نمی‌کند بلکه به جبهه‌های مقاومت در لبنان عراق و یمن تکیه می‌کند.

وی گفت: ادامه فعالیت جبهه‌های پشتیبان غزه بعد از ۲۰۰ روز از درگیری‌ها از کریات تا ایلات و دریای سرخ و مابعد آن، نشان دهنده قدرت جبهه‌های مقاومت و ناتوانی دشمن اسرائیلی و آمریکا در شکستن اراده مقاومت در منطقه است.

قاووق افزود: رسیدن پهپادهای مقاومت به عمق اراضی اشغالی در عکا، بیت هیلل و عرب العرامشه نشان دهنده قدرت این پهپادها برای عبور از تمام سامانه‌های دفاع هوایی اسرائیل است. پهپادهای مقاومت از سامانه‌های دفاع هوایی اسرائیل عبور کرده‌اند و به جایی که مقاومت بخواهد می‌رسند و این یک موفقیت استراتژیک برای مقاومت در این درگیری است.

وی گفت: کثرت تهدیدات رژیم صهیونیستی دلیل قدرت نیست بلکه دلیل آشفتگی و ترس و نگرانی دشمن است. دشمن قبل از اینکه به فکر جنگ با حزب‌الله در لبنان بیفتد بیش از هزار محاسبه انجام می‌دهد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: میانجی‌گری‌ها و پیام‌های بین‌المللی به خاطر نجات غزه یا کمک به لبنان نیست بلکه برای نجات دشمن جنایتکار صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • درخواست بلینکن از چین در رابطه با ایران و کره شمالی