Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه گزارش واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و ۴ وزیر برگزار شد.

جلسه گزارش روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، دژپسند وزیر اقتصاد، جهرمی وزیر ارتباطات، شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای سازمان‌های خصوصی‌سازی و بورس در دفتر معاون اول برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رئیس‌جمهور با قابل قبول خواندن تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان و سازمان‌های خصوصی‌سازی و بورس برای واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس گفت: سیاست دولت و شخص آقای روحانی رئیس‌جمهور واگذاری هر چه سریعتر شرکت‌های دولتی و از جمله این دو باشگاه است.

جهانگیری گفت: رضایت هواداران پرشمار استقلال و پرسپولیس و مردم باید مدنظر باشد و البته وزیر ورزش و جوانان به این مورد توجه زیادی دارد و مایه خرسندی است.

معاون اول رئیس جمهور افزود: امیدوارم با خصوصی‌شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شاهد رشد بیشتر فوتبال باشگاهی و در نهایت ارتقای کیفیت باز‌ی‌های تیم ملی فوتبال ایران باشیم.

وی گفت: وزارت ورزش و جوانان با سازمان‌های بورس و خصوصی‌سازی در اجرای قانون خصوصی‌سازی برای واگذاری این دوباشگاه همکاری خوبی دارند.

معاون اول رئیس جمهوری گفت: واگذاری هر چه سریعتر دو باشگاه فرهنگی، ورزشی استقلال و پرسپولیس مورد تاکید دولت است و امیدوارم بزودی و با طی مراحل کارشناسی و فنی این اتفاق خوب بیفتد./ پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است