Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - هرمزگان معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش در جمع خبرنگاران از واگذاری 30درصد سهام شرکت هواپیمایی کیش در فرابورس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، ناصر آخوندی روز گذشته(24دی ماه) در جمع خبرنگاران از برنامه ریزی برای عرضه 30درصد سهام شرکت هواپیمایی کیش از طریق فرابورس خبر داد و گفت: دارایی های این شرکت هواپیمایی بیش از یک هزار و صد میلیارد تومان ارزشگذاری شده که قرار است 30درصد از سهام آن در بورس ارائه شود و 70درصد در اختیار سازمان منطقه آزاد کیش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزایش تعداد هواپیماها، نوسازی خطوط پروازی، حذف چارترکنندگان و ارائه پرواز های چارتری توسط خود شرکت و درنتیجه کنترل راحت تر قیمت ها را از مهمترین امتیازات ارائه سهام کیش ایر در بورس ذکر کرد.
این مقام مسئول همچنین در خصوص واردات خودرو به منطقه آزاد کیش گفت: کارگروهی در حال پیگیری جدی این موضوع است و پیشنهادی در خصوص تامین منابع ارزی آن از سوی منطقه آزاد کیش ارائه شده است.
آخوندی افزود: در حوزه صنایع کیش، طی یک سال گذشته 18واحد غیر فعال با سرمایه گذاری 798میلیارد تومان و سرمایه گذاری ارزی 2میلیون و 509هزار دلار به چرخه تولید بازگشته اند و با راه اندازی این واحدها علاوه بر افزایش تولید کالاهای صادراتی، برای 275نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد شده است.
وی راه اندازی واحدهای صنعتی و تکمیل طرحهای نیمه تمام را از اولویت های سازمان منطقه آزاد ذکر کرد و توضیح داد: در اجرای این رویکرد تا خرداد سال آینده، 12واحد صنعتی دیگر با حجم سرمایه گذاری 253میلیارد تومان فعالیت مجدد خود را از سر خواهند گرفت.
معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش همچنین اعلام کرد: حل مشکلات شهرک های صنعتی این جزیره بطور کلی در دستور کار این سازمان قرار دارد و در این زمینه علاوه بر پیگیری مشکلات نقدینگی واحدهای مستقر در این منطقه، در خصوص تبدیل سند استیجاری این واحدها به قطعی اقدام شده و اولین سند قطعی نیز به یکی از واحدهای صنعتی ارائه شده است.
آخوندی یکی از برنامه ریزی های تاثیر گذار در حوزه رونق تولید در جزیره را شناسایی پیمانکاران و منابع تامین مالی ذکر کرد و افزود: از محل تامین منابع مالی جدید همچون اوراق صکوک پروژه های مهم از حمله طرح های توسعه فرودگاهی کیش به سرانجام رسید. همچنین برخورداری بانک های مستقر در کیش از اختیارات لازم با پیگیرهای مستمر محقق شده و با انجام این مهم، بیش از 500میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای رونق تولید در جزیره کیش منظور شده است و امسال برای اولین بار منطقه آزاد کیش به بازار سرمایه متصل شده و زمینه برای حضور شرکت سرمایه گذاری در تالار بورس کیش فراهم شده است.
وی همچنین از فعالیت طرح پنجره واحد مناطق آزاد با هدف نظارت بر تجارت فرامرزی و جلوگیری از قاچاق، در کنار سامانه جامع امور گمرکی خبر داد و افزود: این طرح بزودی در کیش اجرایی می شود.
معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش ارزش فعلی حجم سرمایه گذاری پروژه های مشارکتی سازمان منطقه آزاد کیش با بخش های خصوصی را 10هزار میلیارد تومان دانست و عنوان کرد: در حوزه صنایع دانش بنیان هم تمهیداتی همچون استقرار در مرکز نواوری کیش بدون پرداخت اجاره در سال اول، اختصاص زمین و سوله در فاز شش صنعتی به این نوع شرکت ها، در نظر گرفته شده است.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری کیش همچنین از تدوین بسته های سرمایه گذاری با معرفی 41بسته سرمایه گذاری به ارزش 4هزار میلیارد تومان در کیش و 13بسته سرمایه گذاری در جزیره هندورابی به ارزش 8هزار میلیارد تومان به عنوان بخشی از عملکرد این سازمان در جذب سرمایه گذاری نام برد.
آخوندی از تشکیل صندوق زمین و مسکن با هدف خانه دار شدن اقشار کم درامد در کیش خبرداد و افزود: درقالب این صندوق که در دهه فجر راه اندازی خواهد شد، سرمایه های خرد جهت تولید مسکن جمع آوری می شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟