Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:41:24 GMT

رویداد ملی فهما در سمنان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۰۳۴۲

رویداد ملی فهما در سمنان اجرا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه رویداد ملی «فهما» در سمنان اجرا می‌شود گفت: با راه‌اندازی سامانه فهما ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ملاک حمایت از کانون‌های فرهنگی ثبت فعالیت‌ها در این سامانه است. ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت بعدازظهر امروز در نشست خبری «رویداد ملی فهما» با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌های بچه‌های مسجد اظهار داشت: راه‌اندازی این سامانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را مجهز به تکنولوژی روز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بچه‌های مسجد می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را با استفاده از راهبردهای نوین و کاربردی مجهز به تکنولوژی روز از طریق این سامانه ارائه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌توانند با استفاده از رویداد ملی فهما ایده‌های جدید را ثبت کنند؛ بنابراین باید از این فرصت ارزشمند به نحو مطلوبی استفاده شود.

563 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان کرمانشاه به سامانه فهما متصل شده استبرگزاری رویداد ملی«فهما» برای نخستین بار؛ استان اصفهان سرآمد تعداد کانون‌های فرهنگی مساجد است

حجت‌الاسلام فضیلت بیان کرد: با راه‌اندازی فهما از این‌ پس کانون‌های فرهنگی و هنری می‌توانند از تجارب دیگر کانون‌ها برای ارتقای کیفی فعالیت‌های خود بهره‌مند شوند.

وی گفت: ملاک حمایت از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در استان سمنان ثبت فعالیت‌ها در سامانه فهما است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار داشت: در برهه کنونی که به شکل گسترده‌ای استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های مختلف اجتماعی در بین اقشار مختلف مردم رواج یافته است؛ بچه‌های مسجد باید از این ظرفیت به بهترین وجه ممکن استفاده کنند.

حجت‌الاسلام فضیلت تأکید کرد: فضای مجازی ظرفیتی مناسب برای انتشار فعالیت‌های فرهنگی و‌ هنری مساجد است.

انتهای پیام/363

R41366/P4001/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، روز‌های فرهنگی ایران، به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین از سه شنبه چهار اردیبهشت آغاز بکار کرد و با استقبال مخاطبان بوسنیایی مواجه شد.

نمایش هفته فیلم‌های ایرانی، هفته فیلم‌های پویانماییِ کودک و نوجوان، نمایشگاه عکس و صنایع دستی و اجرای موسیقی از جمله برنامه‌های این رویداد فرهنگی است.

در این رویداد که تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد، همچنین پویانمایی‌های «پسر دلفینی»، «لوپِتو» و «مبارک» و فیلم‌های «رمانتیسمِ عماد و طوبی»، «هِناس»، «سارا و آیدا» و «حوض نقاشی» به نمایش در می‌آید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی