Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@23:56:26 GMT

استیلی: از مردم ایران عذرخواهی می کنم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۱۷۳۰

خرداد: سرمربی تیم فوتبال ایران پس از حذف تیمش از رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک گفت: از مردم ایران به خاطر صعود نکردن تیم امید به مرحله حذفی رقابت های انتخابی المپیک عذرخواهی می کنم.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا ،«حمید استیلی» در پایان دیدار تیم های ایران و چین گفت: از مردم ایران به خاطر صعود نکردن تیم امید به مرحله حذفی عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام تلاش خود را برای صعود انجام دادیم اما نشد. آنچه که برای من مهم است این است که فوتبالیست‌های جوان با تعصب و غیرت تلاش کردند و چیزی کم نگذاشتند. امیدوارم مسوولان ورزش ایران جوانان را از دست ندهند زیرا آنان آینده فوتبال ایران هستند.
وی اظهار داشت: تیم های کره جنوبی و ازبکستان از گروه صعود کردند که برای این ۲ تیم آرزوی موفقیت دارم. مقابل کره مستحق باخت نبودیم و حتما باید ازبکستان را شکست می‌دادیم. فکر می‌کنم امروز ما ۲۵ شوت طبق آمار به سمت دروازه حریف داشتیم. ۲۵ بار دروازه حریف را تهدید کردیم. فرصت چندانی به چین ندادیم. حداقل هفت یا هشت موقعیت ۱۰۰ درصد گل داشتیم. در نیمه دوم باید با اختلاف سه یا چهار گل بیرون می‌آمدیم اما با بی‌دقتی این موقعیت‌ها از دست رفت. بازیکنان، همه زحمت خود را کشیدند و از آنان تشکر می‌کنم.
استیلی گفت: امروز فوق‌العاده بودیم و هر شکل که خواستیم موقعیت خلق کردیم. برنامه‌ها اجرا شد اما آن توپ‌ها باید گل می‌شد. به خاطر تفاضل گل صعود نکردیم و همین من را شرمنده می‌کند. می‌خواهم بدانید حمید استیلی هر چه در توان داشت برای موفقیت این تیم گذاشت.
سرمربی تیم فوتبال امید همچنین خاطرنشان کرد: از همه کسانی که حامی این تیم بودند تشکر می‌کنم. فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و رسانه ها به این تیم لطف داشتند و حمایت کردند. از تمام بازیکنانی که از ابتدا تا امروز کنار ما بودند نیز تشکر می‌کنم. این تیم نباید رها شود. این بچه‌ها می‌توانند آینده‌سازان فوتبال ایران باشند. تا بتوانند به فوتبال ما کمک کنند.
وی درباره بهترین بازیکن تیم امید در این جام گفت: هر ۲۳ بازیکن من بهترین بودند. ما این بچه‌ها را تنها ۲هفته در اختیار داشتیم و خیلی از آنها تنها یک دیدار تدارکاتی کنار هم بودند. با این حال با غیرت و تعصب همه کار انجام دادند تا دل مردمشان را شاد کنند. با این شرایط آب و هوایی مبارزه کردند و این تیم نمایش شایسته‌ای داشت.
استیلی اذعان داشت: ما سه تعویض درنیمه دوم داشتیم و می‌خواستیم کار را هجومی کنیم. اگر در نیمه اول گل می‌زدیم در نیمه دوم به نتیجه مورد نظر می‌رسیم. مهدی قائدی کار خودش را کرد. رضا جبیره عملکرد خوبی داشت. شاید اگر قائدی آن توپ را گل می‌کرد خیلی ماجرا راحت‌تر می‌شد.
دیدار تیم‌های فوتبال ایران و چین در مرحله گروهی رقابت های زیر ۲۳ سال آسیا با یک گل به سود ایران به پایان رسید. ایران با این برد چهار امتیازی شد اما نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. این تیم پیش از این برابر ازبکستان به تساوی یک  بر یک  رسیده و برابر کره جنوبی شکست را پذیرا شده بود.
با حذف ایران از مرحله گروهی تیم امید به طور عملی شانس حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست داد تا با حسرت رسیدن به بزرگترین تورنمنت ورزشی جهان به ۴۸ سال برسد. برچسب ها: حمید استیلی ، سرمربی تیم فوتبال

منبع: خرداد

کلیدواژه: حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم

طرفداری| چند ملی‌پوش فوتبال در پیامی برای تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت کردند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران با انتشار ویدئویی از تیم ملی فوتسال ایران حمایت و برای این تیم آرزوی قهرمانی کردند. علیرضا بیرانوند، سعید عزت اللهی و رامین رضاییان ملی‌پوشانی هستند که در این فیلم برای شاگردان وحید شمسایی آرزوی موفقیت دارند.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان