Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، یک منبع دیپلماتیک عراقی امروز (چهارشنبه) گفت که سه کشور آمریکا، عربستان سعودی و بحرین به سفارت عراق اجازه برگزاری مراسم یادبود برای شهید ابومهدی المهندس را نداده‌اند.

این منبع عراقی به روسیا الیوم گفت که علاوه بر سفارت عراق در واشنگتن، کنسولگری این کشور در شهر «دیترویت» در ایالت میشیگان نیز قصد برگزاری مراسم یادبود داشت اما نیروهای امنیتی آمریکا با حضور گسترده خود مانع از این کار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت که دولت امارات علی رغم نزدیکی سیاست‌های خود به سه کشور مذکور، اجازه برگزاری این مراسم را داد.

«محمد علی الحکیم» وزیر خارجه عراق از تمامی سفارت‌خانه‌ها و کنسولگری‌های عراق در دیگر کشورها خواسته است تا برای پاسداشت شهدای الحشد الشعبی که در اثر بمباران آمریکا به شهادت رسیدند، مراسم یادبود برگزار کنند.

خودروی شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس نائب رئیس الحشد الشعبی در بامداد روز جمعه (۱۳ دی ماه) به هنگام خروج از فرودگاه بغداد هدف موشک پهپاد آمریکایی قرار گرفت و موجب شهادت تمامی سرنشینان خودرو شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «غسان ابو سته» پزشک فلسطینی از ممانعت مقامات فرودگاه «شارل دوگل» فرانسه نسبت به ورود وی به خاک این کشور خبر داد.

این در حالی است که دکتر غسان ابو سته قرار بود در سنای فرانسه سخنرانی داشته باشد، اما مقامات فرودگاه شارل دوگل فرانسه به بهانه اینکه آلمان وی را به مدت یک سال به خاک اروپا ممنوع الورود کرده، از ورود او به خاک فرانسه جلوگیری کردند.

دکتر ابو سته که شاهد نخستین ماه‌های جنایت‌های اشغالگران در نوار غزه طی جنگ جاری بوده تاکید کرد که اروپا قصد دارد صدای شاهدان عینی نسل‌کشی جمعی ساکنان نوار محاصره‌شده غزه از سوی رژیم صهیونیستی را خاموش کند.

کد خبر 6096469

دیگر خبرها

  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق