Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسین طباطبایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: زخمی‌های این حادثه برای درمان با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۲:۴۱ دقیقه بامداد امروز اتفاق افتاد، ادامه داد: علت وقوع حادثه توسط کارشناسان پلیس راه  در حال بررسی است.

مرکز شهرستان میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غربی و شهر اردکان نیز در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهر ماه امسال  در برخورد ۲ دستگاه پراید سواری در کیلومتر ۲۰ جاده یزد به مهریز هفت نفر زخمی و به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) این شهر منتقل شدند.

همچنین به علت واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده بافق در ماه مورد نظر به کوهبنان کرمان ۲۶ نفر زخمی شدند که ۶ نفر در بیمارستان بستری و بقیه هم سرپایی در محل درمان شدند.

در ۶ ماهه نخست سال جاری در حوادث برون و درون شهری استان به ترتیب ۱۱۸ و حدود ۵۰ نفر کشته و بیش از سه هزار نفر هم زخمی شدند.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و بالعکس تردد می‌کنند و جاده‌های مهریز از ترافیک بالایی برخوردار است.

برچسب‌ها اردکان واژگونی میبد خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردکان واژگونی میبد خودرو اردکان واژگونی میبد خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم

واژگونی نیسان در شهرستان قلعه گنج استان کرمان منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن یک نفر دیگر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر، ساعت ۱۲ و هشت دقیقه امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان در کیلومتر پنج محور قلعه گنج - چاه دادخدا منجر به فوت و مصدومیت دو نفر شد.

بنا به این گزارش، در پی این حادثه بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل اعزام شدند و فرد فوت شده نیز پس از اقدامات رهاسازی تحویل عوامل مربوطه شد.

کد خبر 749748

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت (فیلم)
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت