Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ برنامه‌های آموزشی مؤسسه قرآنی احسن‌الحدیث ویژه بانوان در زمستان سال جاری اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ واحد بانوان مؤسسه قرآنی احسن‌الحدیث در زمستان امسال همه روزه، دوشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ١٢ ظهر، با تدریس اساتید و مربیانی، چون معصومه عباسی‌نظری، زهرا صریحی‌نژاد، کریم‌زاده و صدری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند.

این دوره‌ها شامل تجوید و مفاهیم، عربی (صرف و نحو مقدماتی)، تفسیر قرآن (به صورت رایگان)، روخوانی (ویژه بانوان کم‌سواد و بی‌سواد)، فصیح‌خوانی، قرائت (دانش‌آموزی و دانشجویی)، صوت و لحن و ترتیل مقدماتی یک و دو، حفظ و تدبر در قرآن ویژه مقطع ابتدایی است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از بخش بانوان این مؤسسه می‌توانند با شماره ۱۴۱ -۳۳۲۶۱۴۰ تماس بگیرند. همچنین این مؤسسه در خیابان ۱۷ شهریور، تقاطع صفای شرقی قرار دارد.

یادآور می‌شود، واحد بانوان دارای دو بخش اداری و آموزشی است که در ابتدای ورود از شرکت‌کنندگان آزمون تعیین سطح به عمل می‌آید و سپس به سطح و دوره مورد نیاز راهنمایی می‌شوند. در پایان هر ترم نیز آزمون اخذ می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن احسن الحدیث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر پلیس از بانوان آبادانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، پلیس آبادان اعلام کرد در طرح نور ویژه عفاف و حجاب در شهرستان آبادان که همزمان با سراسر کشور از بیست و پنجم فروردین اجرایی شد، بانوان آبادانی در نقش همیاران آرامش با تکریم به قانون، فرهنگ و اصالت خود را به نمایش گذاشتند.

پلیس آبادان ضمن تشکر صمیمانه از همراهی شهروندان آبادانی به ویژه بانوان گرامی در حمایت از طرح نور، امنیت و آرامش همه شهروندان عزیز را خط قرمز خود می داند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی