Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@23:41:27 GMT

حمله تند کیهان به محسن تنابنده و احمد مهرانفر

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۹۱۵۴

حمله تند کیهان به محسن تنابنده و احمد مهرانفر

 

به گزارش تابناک، کیهان نوشت: دو بازیگر که طی سال‌های اخیر با سازمان اوج قرارداد‌های چشمگیری بسته‌اند و الان هم مشغول کار در یک سریال با بودجه‌این سازمان هستند، اعلام کردند که دیگر با صداوسیما کار نمی‌کنند!

محسن تنابنده، نامی است که با سریال «پایتخت» شناخته و مشهور شد. چون تنابنده قبل از این مجموعه، اصلا شناخته نمی‌شد و او راهیابی خود به رده حرفه‌ای سینما را نیز مدیون تلویزیون و مجموعه «پایتخت» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنابنده البته چند فیلم هم ساخته است که آثار موفقی محسوب نمی‌شوند.

با این حال، وی روز گذشته اعلام کرد که به دلیل اهانت به یک سینماگر سیاسی در یکی از برنامه‌های سیما بعد از «پایتخت۶»، دیگر با تلویزیون کار نخواهد کرد! تصمیمی‌که از طرف احمد مهرانفر هم گرفته شد!

جریان تحریم صداوسیما و جشنواره‌های فجر، یک برنامه تبلیغاتی مردم فریبانه و سیاسی است که توسط به اصطلاح هنرمندانی در حال اجراست که طی سال‌های اخیر بیشترین بهره را از امکانات و بودجه‌های حاکمیت برده‌اند.

مثل محسن تنابنده که هم از سازمان اوج، دستمزد چشمگیر دریافت می‌کند و هم اینکه برای فریب افکار عمومی‌می‌گوید که صداوسیما را تحریم کرده است!

باید منتظر ماند و دید که آیا این تحریم‌کنندگان پای قول خود باقی می‌مانند یا احساساتی شده‌اند و برای خودنمایی و همراهی با یک طیف سیاسی خاص این‌گونه رفتار می‌کنند. چون قبلاً نیز خیلی‌ها، ژست مخالف‌خوانی گرفته و در مقطعی، صداوسیما را تکفیر می‌کردند، اما در موقع نیاز، دست به دامان رسانه ملی‌شدند!

شاید مشهورترین مورد آن رضا رشیدپور باشد که می‌گفت: اگر کلاهش هم در صداوسیما بیفتد. دیگر آنجا برنمی‌گردد! و یا محمدرضا شجریان که خودش درخواست عدم پخش صدایش را داد و حالا چند سالی است که با عقب‌نشینی از موضعش اصرار بر پخش ربنای خود دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر رخشان بنی اعتماد تمساح گاندو سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی محمد صادق کوشکی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کیهان حمله کیهان محسن تنابنده احمد مهرانفر مکانیسم ماشه رابرت مک ایر رخشان بنی اعتماد تمساح گاندو سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی محمد صادق کوشکی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!

تعداد بازدید : 8 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 59 محسن افشانی با شماتت اقدامات توماج صالحی و قرار دادن او کنار شروین خاجی پور، مدعی شد توماج صالحی بابت اقداماتش اعدام خواهد شد و تاکید کرد این ویدیو به یادگار بماند. مشخص نیست افشانی بر اساس چه اطلاعاتی از اعلام صالحی با این قطعیت سخن به میان آورد. اظهارات قابل تامل افشانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • کیهان: با تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • جیمزوب پازل شکل‌گیری کهکشان‌ها را به هم ریخت
  • تحلیلگران سیاسی درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است