Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد همچون کوه دنا در برابر دشمنان استوار هستند.

حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری ظهر پنجشنبه، ۲۶ دی ماه در آئین معارفه نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج مرکز استان، افزود: مردم این استان در عرصه‌های مختلف حضور استوار و همیشگی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد ۱۸۸۰ شهید به اسلام و انقلاب تقدیم کرده است، اظهار کرد: مردم این استان در برابر دشمنان همچون دنا با صلابت و استوار هستند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: این مردم اهل مجاهدت در عرصه‌های مختلف از جمله اجتماعی و سیاسی هستند و جنگ رسانه‌ای وسیع دشمن هیچ تأثیری در اراده پولادین آنها نداشت.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حاج علی اکبری با اشاره به حضور گسترده مردم در آئین گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، از حماسه آفرینی و حضور مردم استان تقدیر کرد.

گفتنی است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز چهارشنبه، 25 دی ماه 98 در حکمی حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام‌جمعه یاسوج منصوب کردند. همچنین از خدمات و زحمات جناب آقای ملک‌حسینی و نیز جناب حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه‌ی پیشین یاسوج تشکر کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور امام جمعه نماينده ولي فقيه در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه موقت خمینی شهر در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به اینکه کشف حجاب حربه رضاخانی و مورد حمایت دشمن است، گفت: کوتاهی در برابر بی حجابی مورد رضایت خداوند نیست و مردم هم ملزم هستند در زمینه حجاب نیروی انتظامی را یاری کنند.
حجت‌الاسلام علی رهبر با تشریح ابعاد شخصیتی امام صادق (ع) افزود: امام صادق (ع) شخصیتی نبود که گوشه نشین باشد و اگر مردم آن زمان یاری می‌کردند ایشان برای برپایی حکومت اسلامی قیام می‌کرد.

نمازگزاران جمعه خمینی شهر در حمایت از طرح نور و اقدامات نیروی انتظامی در برابر بی حجابی شعار دادند.

دیگر خبرها

  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد