Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@15:28:19 GMT

دزدی سینمایی از مرد عراقی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۰۸۷۰

دزدی سینمایی از مرد عراقی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ مرد و یک زن دانشجوی کارگردانی به جرم کیف قاپی از اتباع عراقی خبر داد و گفت: زن دانشجو به کارگردانی دزدی اعتراف و هر سه متهم روانه زندان شدند.
سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند گفت: یازدهم اردیبهشت امسال یکی از اتباع عراقی به دادسرای شهر ری مراجعه و شکایتی در خصوص سرقت کیف دستی اش طرح و پرونده طرح شده برای بررسی در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: شاکی در خصوص اتفاق رخ داده، اظهار کرد: از کشور عراق برای معالجه به تهران آمدم، در ساعت ۱۱:۰۰ صبح درحالی که به همراه همسرم قصد رفتن به بیمارستان را داشتم سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید از خودرو پیاده و با قاپیدن کیف دستی ام که حاوی دو میلیون تومان وجه نقد، یکصدهزار دینارعراقی و دو دستگاه تلفن همراه بود، سوار بر خودرو شده و از محل فرار کردند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: کاراگاهان با حضور در محل وقوع سرقت، تصویری ناخوانایی از پلاک خودروی دزدان بدست آورند که با تلاش کارآگاهان شماره اصلی خودروی سارقان شناسایی شد. ولی پس از استعلام مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در محدوده پایگاه سوم پلیس آگاهی دارد. تا اینکه خودرو سرقتی توسط ماموران کلانتری حکیمیه تهرانپارس به صورت رها شده کشف و به پارکینگ انتقال می‌یابد.
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه کاراگاهان در بررسی از داخل خودروی سرقتی یک قطعه کارت ملی مربوط به خانمی میانسال را کشف کردند، افزود: احتمال سرقت توسط این خانم ضعیف بود، ولی در اقدامات پلیسی مشخص شد این خانم فرزندی به نام فرید ۲۵ ساله دارد که سابقه دار بوده و به دفعات مختلف به جرم سرقت دستگیر شده است.
این مقام پلیسی با اشاره به اینکه تصویر فرید به مال باخته نشان داده شد، گفت: مال باخته به محض مشاهده تصویر فرید وی را به عنوان سارق اموالش و سرنشین خودرو شناسایی کرد.
سرهنگ یوسف وند ابراز داشت: تلاش برای شناسایی مخفیگاه متهم آغاز و سرانجام محل اختفاء وی در محدوده نارمک شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی اولین متهم پرونده دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی انتقال یافت.
وی تصریح کرد: فرید در تحقیقات اولیه اظهار داشت نقشه سرقت را همدستم به نام روشا که دختری ۲۲ ساله و دانشجوی کارگردانی است کشید و در ابتدا خودرو را در محدوده فاطمی سرقت کردیم.
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی عنوان داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه روشا در محدوده نیاوران شناسایی و با دستور قضایی وی نیز دستگیر و به پایگاه نهم انتقال یافت.
سرهنگ یوسف وند افزود: دومین متهم پرونده اظهار داشت، دانشجوی کارگردانی هستم و به خاطر رابطه دوستی با فرید در سرقت‌ها با وی همکاری داشتم. فردی عراقی به نام محمود و ساکن دولت آباد آمار تردد شاکی را به من اطلاع رسانی می‌کرد.
وی با اشاره به اینکه محمود نیز در یک عملیات پلیسی دستگیر و در پایگاه نهم به جرم خود اعتراف کرد، گفت: با شناسایی و دستگیری کلیه متهمان پرونده، هر سه متهم با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند. ۲۳۵۲۳۱ کد خبر 1342907

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس آگاهی پلیس کلاهبرداری سارق سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان

به گزارش صدای ایران،سرهنگ علی اسدبگی روز جمعه افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه‌ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می‌دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا