Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی گفت: آب در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان فروکش کرده و اغلب روستاها از حالت بحرانی خارج شده‌اند. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محمد شرفی در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: آب در مناطق سیل‌زده فروکش کرده و اغلب روستاها از حالت بحرانی خارج شده‌اند، هرچند همچنان در بعضی نقاط راه‌ها مسدود و امدادرسانی فقط از طریق بالگرد امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی افزود: در این سفر شاهدیم همکاران ما با هر نوع وسیله و امکانات موجود، به مردم سیل‌زده امدادرسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مباحث اصلی در مواقع بروز بحران، موضوع تأمین امنیت است، گفت: خوشبختانه منطقه از این بابت در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و مشکل امنیتی خاصی گزارش نشده است.

این مقام انتظامی، برطرف کردن گرههای ترافیکی را یکی دیگر از مسائلی دانست که در شرایط بحران باید به آن پرداخته شود تا کاروانهای امدادرسان بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به مناطق مورد نظر برسانند و گفت: از این بابت نیز با تلاش همکاران مشکل خاصی گزارش نشده و تردد خودروهای امدادرسان در جریان است و امیدواریم با توجه به شرایط جوی بتوانیم این شرایط را پایدار نگه داریم.

شرفی ادامه داد: براساس مشاهدات تمام همکاران درگیر تسهیل در امر امدادرسانی و با تمام امکانات در اختیار، درصدد رفع مشکلات هموطنان سیل‌زده هستند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: در بعضی روستاها به دلیل بسته شدن راه‌ها سوخت‌رسانی انجام نشده و مردم نتوانسته‌اند از وسایل‌نقلیه شخصی خود برای تردد استفاده کنند که امیدواریم با تلاش دستگاه‌های امدادرسان و خدماتی هرچه سریع‌تر جاده‌سازی‌ها انجام شود تا این مشکل نیز برطرف شود و شاهد باز شدن راه‌ها شویم.

وی به برخی روستاها که پیش از وقوع سیل دارای آب لوله‌کشی نبوده و مردم از آب چاه برای امور خود استفاده می‌کردند، اشاره و عنوان کرد: در این مناطق به دلیل وقوع سیل زیرساختها مانند چاه  آب از بین رفته یا غیرقابل استفاده شده و مردم از این بابت دچار مشکل هستند.

این مقام انتظامی ابراز امیدواری کرد که با حضور نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و نیروی انتظامی در کنار دستگاه‌های امدادرسان و خدماتی، شاهد برطرف شدن هرچه سریعتر مشکلات باشیم.

اوضاع روستاهای سیل زده بشاگرد بحرانی است/ لزوم فوری بازسازی راه‌های روستایی+ فیلمتامین رایگان سیمان برای بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان توسط بنیاد مستضعفانتشکیل قرارگاه امدادرسانی بسیج در مناطقه سیل‌زده جنوب‌شرق کشور

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان سیل پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیل پلیس سیستان و بلوچستان سیل زده سیل پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند

  سید محمد مهدی سجادی گفت: از ۲۸ فروردین ماه تا کنون، ۳۳۲ دوستان در ۱۳ شهرستان جنوب استان در ۱۰ روز گذشته درگیر سیل و آبگرفتگی بودند.

وی افزود: در حوادث جوی روزهای گذشته علاوه بر امدادرسانی به ۵۵ هزار و ۸۵۴ سیل‌زده، ۳۶۷۸نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند. همچنین با تلاش بی‌وقفه امدادگران، ۶۱ نفر به مناطق امن منتقل شدند.

سجادی تصریح کرد: در سیل اخیر؛ ۹۲۵ دستگاه چادر امدادی، ۸۶۶۶تخته پتو، ۶۶۰۹تخته موکت، ۴۵۸۸ کیلوگرم نایلون پوششی، ۱۰۶۰۹ بسته غذایی، ۱۳۵۵۲ قوطی کنسرو، ۹۷۸۰ کیلوگرم برنج، ۲۱۰ قوطی روغن، ۱۳۷۵۶ بطری آب معدنی و سایر اقلام زیستی میان متأثران از سیل و آب‌گرفتگی توزیع‌شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: ۱۱۱تیم عملیاتی شامل ۵۲۴ امدادگر هلال‌احمر در عملیات امدادرسانی به ۱۳ شهرستان متاثر از حوادث جوی جنوب استان مشارکت داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد