Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اعزام کمک از هلال احمر همدان به سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون مناطق سیل‌زده درخواست اعزام نیروی انسانی از استان همدان برای کمک‌رسانی نداشتند در حالی که تیم آفرود هلال احمر استان آمادگی لازم برای اعزام به این مناطق را دارد.

بهروز کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تخته پتو، ۶۰۰ عدد کسیه ۱۰ کیلویی برنج، ۶۰۰ بسته غذایی یک ماهه و یک‌هزار و ۴۰۰ حلب روغن به مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان ارسال شده است اظهار کرد: مردم شریف استان می‌توانند از طریق جمع‌آوری اقلامی چون پتو، زیرانداز، موکت تمیز، بسته بهداشتی و مواد غذایی با ۶ ماه تاریخ به سیل‌زدگان کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تمام شعب هلال احمر در سطح استان و شهرستان همدان آماده دریافت کمک شهروندان هستند افزود: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از طریق تلفن همراه نیز با شماره‌گیری #112*کمک نقدی واریز کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر درخواست درمان اضطراری از سوی مناطق سیل‌زده صورت نگرفته است افزود: تاکنون مناطق سیل‌زده درخواست اعزام نیروی انسانی از استان همدان برای کمک‌رسانی نداشتند در حالی که تیم آفرود هلال احمر استان آمادگی لازم برای اعزام به این مناطق را دارد.

انتهای پیام/89033/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی انسانی استان همدان درمان برنج مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد

احمدرضا هاشمزهی اظهار کرد: امدادرسانی هوایی به ۲۳ روستای منطقه کاجو در بخش مرکزی و ۱۰ روستای بخش ساربوک بوسیله یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستاها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورت پرواز توسط بالگردهای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است.

فرماندار قصرقند ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیروهای امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد