Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شدت خسارات وارده به برخی روستاهای جاسک به حدی است که باید این روستاها با همکاری مردم جابجا و در مکان جدیدی جانمایی شوند.

سردار علیرضا تنگسیری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: سپاه کمک به مردم سیل‌زده در مناطق شرقی استان هرمزگان را وظیفه خود می‌داند و از همان ساعات اول به یاری مردم آمدیم و تمام امکانات خودمان را به این مناطق سیل‌زده گسیل کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که شدت خسارات وارده در برخی از روستاها به حدی است که باید روستا به مکان جدیدی منتقل شود، افزود: شب گذشته در نشستی با استاندار هرمزگان و دیگر دستگاه‌های مسؤول، میزان خسارات و نحوه ادامه کار در مناطق سیل‌زده جاسک و بشاگرد را مورد بررسی قرار دادیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تصریح بر این که باید کار ویژه‌ای در مجموعه دستگاه‌های خدمات رسان به سیل‌زدگان برای بازگشت به زندگی عادی‌شان صورت گیرد، خاطرنشان کرد: ما برای بازسازی منازل مسکونی مردم و بهسازی شرایط روستاها نیز آمادگی لازم را داریم تا در کنار همت بلند مردم این منطقه، بار دیگر این روستاهای سیل‌زده را به پا کنیم و مردم زندگی خودشان را با امید و نشاط ادامه دهند.

سردار تنگسیری اضافه کرد: این روز را به خاطر داشته باشید تا ان شاالله در آینده‌ای نزدیک در کنار هم جمع شویم و روستایی آباد و پر شور و نشاط را بار دیگر شاهد باشیم.

وی همچنین با اشاره به بخشی از خدمات سپاه به مردم سیل‌زده در شهرستان جاسک، گفت: 3 فروند بالگرد نیروی دریایی سپاه به منطقه اعزام شد و این بالگردها به طور مستمر در حال انتقال مواد غذایی و اقلام امدادی و تجهیزات به مردم روستاهای مناطق سیل‌زده هستند و پاسداران نیروی دریایی نیز در قالب گروه‌های مختلف مهندسی و لجستیک و امداد و ... در کنار مردم حضور دارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه به حضور دهها گروه جهادی در مناطق سیل‌زده و پیش از آن برای کمک به ارتقای زندگی مردم و رفع مشکلات آنان نیز اشاره‌ای کرد و خاطرنشان ساخت: جوانان پرشور بسیاری با همت و اراده بلند خود در راهند تا خودشان را به شرق هرمزگان برسانند تا در کنار گروه‌های جهادی موجود، به حل مشکلات مردم و تخلیه گل و لای از زندگی مردم سیل‌زده و شستن فرش‌ها و ترمیم منازل و ... کمک کنند و ما نیز به عنوان نیروی دریایی سپاه کنار مردم خواهیم بود تا این بحران نیز به لطف خدا عبور کنیم.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار تنگسیری سیل هرمزگان جاسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است