Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی بسیج سازندگی در دفاتر بسیج سازندگی نواحی مقاومت بسیج سطح استان اردبیل برای سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان آغاز شد. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی پیرجاهد بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان در اردبیل اظهار داشت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی بسیج سازندگی در دفاتر بسیج سازندگی نواحی مقاومت بسیج سطح استان اردبیل برای سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی در تمامی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع‌آوری می‌شود افزود: فردا روز جمعه کمک‌های مردمی مردم مومن و ولایتمدار استان در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان اردبیل توسط بسیج سازندگی نواحی جمع‌آوری می‌شود.

پیرجاهد با اشاره به نیاز فوری هموطنان سیل‌زده به کمک‌های مردمی تصریح کرد: با توجه به نیاز فوری و مبرم هموطنان سیل‌زده در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان به کمک‌های مردمی از مردم همیشه در صحنه سطح استان اردبیل خواستاریم از کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود دریغ نکنند.

یک تریلی اقلام کمکی از سوی بسیج سازندگی استان فارس به مناطق سیل‌زده اعزام شدجمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در منطقه عشایری اردبیل آغاز شدسپاه 8 شهرستان استان سمنان به سیل‌زدگان سیستان کمک ارسال می‌کنند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تاکید بر اینکه مردم کمک‌های نقدی را در اولویت قرار دهند تصریح کرد: با عنایت بر اینکه مسافت استان اردبیل با استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان طولانی است مردم کمک‌های نقدی را در اولویت قرار دهند.

وی در مورد کمک‌های غیرنقدی نیز اظهار کرد: لباس گرم، پتو، کنسرو، خشکبار و غیره از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیازهای ضروری غیرنقدی هموطنان سیل‌زده‌مان در استان‌های سیل‌زده در جنوب کشور است.

انتهای پیام/146/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نوبخت نیا  فرماندار این شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات بسیج سازندگی سپاه در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی گفت:نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است و  هر زمان در امور مختلف توسعه با فرهنگ بسیجی عمل کرده ایم ، موفق شده ایم.

سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه نقده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد بستر های لازم در حوزه های مختلف پای کار است ؛ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این دیدار مقرر شد  اولویت‌های روستاهای هدف مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته و سپس در راستای رفع محرومیت زدایی اقدامات عملی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد