Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: آذربایجان‌غربی‌طبق پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در ارزیابی مولفه های پیمایشی امنیت سرمایه گذاری به تفکیک فعالان اقتصادی استانها در ابتدای امسال، حائز رتبه نخست کشور شده است.

بهنام شهدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به کسب رتبه نخست امنیت سرمایه گذاری در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: آذربایجان غربی‌طبق پژوهش های مجلس شورای اسلامی در ارزیابی ۲۱ مولفه پیمایشی امنیت سرمایه گذاری به تفکیک فعالان اقتصادی استانها در ابتدای امسال، حائز رتبه نخست کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌ رتبه بندی برطبق نظر و بررسی مرکز پژوهش‌های مجلس براساس فاکتورهایی تجزیه تحلیل می‌شود اعلام کرد: در ۲۱ شاخص ارزیابی مرکز پژوهش‌های مجلس موضوعاتی مانند ثبات قیمت مواد اولیه، ثبات قوانین و مقررات، ثبات یا قابل پیش بینی بودن تصمیمات مسئولان، عمل مسئولان به وعده ها، احقاق حقوق قانونی در ادارات دولتی، میزان حمایت مسئولان استانی از داوطلبان سرمایه گذاری مورد ارزیابی قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی‌استاندار آذربایجان غربی اذعان کرد: نمره ارزیابی امنیت سرمایه‌گذاری از ۱۰ بوده است که اگر استانی نمره ۱۰ از ۱۰ را کسب کرده باشد پایین ‌تر رتبه‌ را خواهد داشت در این راستا طبق ارزیابی مرکز پژوهشی مجلس شورای‌اسلامی‌ نمره آذربایجان‌غربی ۵/۶۵ و بالاترین رتبه را در این ارزیابی کسب کرده است.

انتهای پیام /۶۱۰۲۲/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی سرمایه گذاری امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در ادامه سفر خود به ارومیه از پروژه مرمتی خانه انصاری این شهرستان بازدید کردند.   معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این بازدید اظهار کرد: خانه انصاری ارومیه از جمله خانه‌های قدیمی این شهرستان بوده که با تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی اقدامات مرمتی آن آغاز شده و امید است در آینده نزدیک با کاربری جدید آماده میزبانی از گردشگران باشد.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتناجس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مرتضی صفری تصریح کرد: انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.

دیگر خبرها

  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • اکسپو ۲۰۲۴، «نمایش امنیت» ایران
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • میوه های فرهنگ و موشک را در اقتصاد بچینید
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه