Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@01:27:17 GMT

مهار آتش‌سوزی یک مغازه در شهرستان لردگان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۳۲۹۰

مهار آتش‌سوزی یک مغازه در شهرستان لردگان

مدیریت آتشنشانی لردگان از مهار آتش‌سوزی یک باب مغازه لوازم یدگی در شهر لردگان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر حسین پور مدیریت آتش نشانی شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: بامداد امروز ساعت 4 صبح پنج شنبه 26 دی ماه 1398  در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از یک مغازه در ابتدای شهر لردگان بلافاصله آتش‌نشانان  به محل حادثه در ورودی شهر لردگان در میدان آزادگان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، با حضور به موقع آتش‌نشانان حریق که در یک باب مغازه  لوازم یدگی به وسعت تقریبی 40 متر مربع و به وقوع پیوسته بود به سرعت مهار و از سرایت آتش به دیگر مغازه های اطراف جلوگیری به عمل آمد.

حسین پور افزود: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت و علت حادثه توسط کارشناسان آتشنشانی در حل بررسی است .

مدیریت آتش نشانی شهرستان لردگان با توصیه  به شهروندان از روشن گذاشتن هر گونه لوازم گرمایشی در مجاورت اجسام قابل اشتعال و سریع‌الاشتعال خودداری کرده و همیشه یک دستگاه خاموش کننده مناسب برای مهار حریق در لحظات اولیه بروز حادثه در مغازه و کارگاه‌ها به همراه داشته باشند.           انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم) وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد