Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان بیرامی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پایان یافتن رقابت‌های گزینشی المپیک، کسب سهمیه توسط تیم ملی ایران و بازگشت ملی‌پوشان به ایران و تعطیلی ۵۰ روزه لیگ برتر کشور، تمرینات تیم شهرداری ارومیه شکل جدی‌تری به خود گرفت.

وی بیان کرد: تیم ملی والیبال ایران بامداد سه‌شنبه به کشور بازگشت و «محمدرضا حضرت‌پور» زودتر از سایر بازیکنان عصر همان روز به شهر ارومیه بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: «شهرام محمودی» و «علی شفیعی»، ۲ ملی‌پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز پس از استراحتی کوتاه از امروز پنج‌شنبه با حضور در ارومیه در تمرینات تیم حضور یافتند.

سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: «فرهاد قائمی» دیگر بازیکن این تیم که به دلیل مصدومیت از همراهی تیم ملی باز مانده بود، پس از سپری کردن دوران مصدومیتش به همراه «پوریا فیاضی» از روز شنبه هفته آینده در تمرینات تیم شهرداری ارومیه حضور می‌یابند.

بیرامی افزود: همچنین «پیمان‌ اکبری» سرمربی تیم شهرداری ارومیه نیز امروز پنج‌شنبه تمرینات تیم را با جدیت هر چه تمام‌تر زیر نظر گرفت.

وی اضافه کرد: تیم والیبال شهرداری ارومیه در یک بازی عقب افتاده از رقابت‌های لیگ برتر والیبال، روز یکشنبه،۲۹ دی‌ماه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه میزبان تیم شهداب یزد خواهد بود.

از اواخر آذرماه امسال با جدایی «مصطفی کارخانه» از تیم والیبال شهرداری ارومیه تلاش برای انتخاب و معرفی سرمربی جدید با جدیت در دستور کار مدیریت باشگاه قرار گرفت و پس از بررسی‌های فراوان «پیمان اکبری» مربی صاحب نام کشورمان سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

باشگاه شهرداری ارومیه امسال به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرد و بازیکنانی همچون پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی‌وند، حمزه زرینی، مهدی کریمی و امیرحسین توخته را به خدمت گرفت و تیم قدرتمندی را وارد کوران مسابقات کرد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه هم‌اکنون با ۲ بازی کمتر و با انجام هشت دیدار و اندوختن ۱۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و باید برای جبران امتیازهای از دست‌رفته و بهبود وضعیت خود در جدول تلاش بیشتری انجام دهد.

برگزاری رقابت‌های لیگ برتر والیبال با حضور ۱۳ تیم شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه‌یاب ملل مریوان، شهروند اراک ، پیکان، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد از هشت آبان آغاز شد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه آذربایجان غربی ارومیه لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»

از سوی انجمن نجوم ایران عناوین اصلی و روزهای هفته نجوم اعلام شد.

به گزارش ایسنا، روز و هفته جهانی نجوم از سال ۱۹۷۳ میلادی با هدف ترویج علم و آشنایی عموم مردم با علم نجوم و تبادل نظر با فعالان جامعه نجوم در دنیا برگزار می‌شود. این روز جهانی هرساله، در یکی از روزهای تعطیل آخر هفته بین ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) تا ۱۵ مه (۲۵ اردیبهشت) که ماه در وضعیت تربیع (شب هفتم) قرار دارد، انتخاب می‌شود.

در این روز و هفته جهانی کشورها تلاش می‌کنند تا با برگزاری رویدادهای نجومی این علم را به مردم معرفی کنند.

در سال جاری هفته نجوم در ایران از ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و از سوی انجمن نجوم ایران عنوان اصلی روز نجوم «نجوم ایران، همبستگی و تعامل» نامگذاری شده است. 

عناوین روزهای این هفته جهانی به این شرح است:

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت: نجوم راهنمای زندگی
سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت: نجوم، گرامیداشت زمین و حفظ آسمان تاریک
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت: نجوم و هوش مصنوعی
پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت: نجوم، علوم شهروندی و نقش دانشوندان (شهروند دانشمند)
جمعه ۲۸ اردیبهشت: نجوم و دانشمندان ایرانی(به مناسبت بزرگداشت خیام)
شنبه ۲۹ اردیبهشت: نجوم فراتر از مرزها
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت: نجوم ایران، همبستگی و تعامل

به گزارش ایسنا، از امروز شنبه ۸ اردیبهشت، ثبت‌نام گروه‌های نجومی در هفته و روز نجوم ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به لینک https://survey.porsline.ir/s/RIYIcSm نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • آغاز بارش‌ها در کشور از روز سه شنبه
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • آغاز مرحله دوم رها سازی حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از سد مخزنی سیلوه پیرانشهر 
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی