Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده پیکارهای بین المللی کشتی آزاد جام تختی در حالی به میزبانی کرمانشاه بسته شد که این دوره از رقابتها با غیبت عجیب تیم های خارجی همراه بود. غیبت خارجی‌ها و حتی برخی مدعیان نامدار داخلی تا حدی نمایان بود که این جام بین المللی یکی از کم رونق ترین و پایین ترین سطح کمی و کیفی خود را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقاتی که به رغم وعده‌های رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی به عنوان سرپرست پیکارها، قرار بود با حضور تیم‌های پرتعداد و عنوان‌دار خارجی برگزار شود، اما در نهایت تنها با حضور سوال برانگیز آزادکاران انگشت‌شمار خارجی همراه شد. بطوریکه در این دوره از رقابتها، یک تیم نصفه نیمه از ارمنستان و سه آزادکار از کشورهای روسیه، اوکراین و اسلواکی (هر کشور یک نماینده) حضور داشتند!

با بسته شدن پرونده این دوره از رقابتهای کشتی آزاد جام تختی می توان یک نمره منفی را در کارنامه فدراسیون کشتی منظور کرد که به هر دلیل نتوانست رونق و شکوه قبلی این جام بین المللی را به رغم شعارهای تبلیغاتی خود به آن بازگردانند.

بدلیل این رکود و افت محسوس هر چه که بود حالا باید کمی از رقابتهای کشتی آزاد جام تختی فاصله گرفت و به فکر برگزاری رقابتهای کشتی فرنگی این جام باشیم. مسابقاتی که قرار است روزهای ۲ تا ۴ بهمن ماه در شهر شیراز برگزار شود و کادر فنی تیم ملی هم مدعیان تیم ملی را در این میدان زیر نظر بگیرند.

البته حالا باید منتظر تحقق وعده های حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی نیز باشیم که چندی پیش اعلام کرد غیبت خارجی ها در مسابقات کشتی آزاد جام تختی را در پیکارهای کشتی فرنگی جبران خواهیم کرد. ادعایی که با توجه به وضعیت کنونی کشتی و دلایل افت اخیر جام تختی، بعید به نظر می رسد تحقق یابد.

با این وجود شاید بتوان تنها نکته مثبت این دوره از رقابتهای کشتی فرنگی جام تختی را جدال مدعیان داخلی پیش بینی کرد، چراکه به گفته کادر فنی، قرار است مدعیان تیم ملی در این جام بین المللی، خودی نشان دهند و توانایی و شایستگی خود را به محمد بنا و همکارانش اثبات کنند.

کد خبر 4826141 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: جام تختی کشتی فرنگی فدراسیون کشتی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان رقابتهای انتخابی المپیک کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان جام تختی گابریل کالدرون فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نفرات راه یافته به فینال پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی به شرح زیر است:   ۶۰ کیلوگرم: سجاد عباسپور _پویا ناصر پور    ۶۷ کیلوگرم: امیرمحمد یارمحمد زهی _ حجت رضایی   ۷۷ کیلوگرم:علیرضا عبدولی _ غلامرضا فرخی   ۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _بهروز هدایت   ۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان (ارمنستان) _ محمد سروش رنجبر ­

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • رسمى: بازگشت حسن يزدانى به تشک کشتی(عکس)
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است