Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@05:02:05 GMT

دیدار استقلال و الکویت به تعویق افتاد!

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۶۵۲۱

دیدار استقلال و الکویت به تعویق افتاد!

طبق ادعای یکی از مسئولان باشگاه الکویت کویت، دیدار این تیم با استقلال ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده است و AFC احتمالا این بازی را پنجم بهمن برگزار می‌کند. ناطقان: طبق برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال ایران و الکویت کویت باید روز سه شنبه هفته پیش رو در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند اما کویتی‌ها درخواست انتقال بازی به یک زمین بی طرف را طی روزهای گذشته به AFC داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سایت عربی زبان «کوره» به نقل از یکی از مسئولان رسمی باشگاه الکویت در این خصوص ادعا کرده است که کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار را تا بررسی نهایی شرایط میزبانی ایران به تعویق انداخته است.

این سایت نوشت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت تا بازی بین الکویت و استقلال را تا ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) به جای تاریخ قبلی یعنی ۲۱ ژانویه (اول بهمن) به تعویق اندازد.»



کوره در ادامه نقل قول یکی از مسئولان باشگاه الکویت را آورده است: «یک منبع رسمی در الکویت گفت که تصمیم به تعویق بازی به خاطر درخواست تیم الکویت برای انتقال بازی به یک زمین بی طرف صرت گرفته است به خاطر شرایطی که در ایران وجود دارد. قرار است AFC کمیته‌ای را برای بررسی شرایط تهران به این شهر اعزام کند و تصمیم بگیرد که بازی در ایران برگزار شود یا یک کشور دیگر.» منبع: مهر برچسب ها: استقلال ، الکویت ، تعویق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استقلال الکویت تعویق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم تراکتور برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی تمرینات خود برای دیدار با استقلال را از فردا استارت خواهد زد که این تیم برای دیدار با استقلال چند مصدوم خواهد داشت.

محمد قنبری و محمد آقاجانپور دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت سخت، فصل را از دست داده‌اند، اما سیدمحمد حسینی بازیکنی است که به دلیل کشیدگی همسترینگ این بازی را هم از دست داده است.

با توجه به اینکه تراکتور نسبت به غیبت قنبری و آقاجانپور به نوعی اطمینان داشت، حسینی تنها مصدوم غیرقابل پیش‌بینی این بازی محسوب می‌شود که تراکتوری‌ها امیدوار بودند حداقل به این دیدار برسد.

احتمالا حسینی دو هفته بعد امکان همراهی تیمش را خواهد داشت و شاید بازی برابر فولاد را هم در خوزستان از دست بدهد و از میدان دور باشد.

حسینی دو فصل پیش به عضویت تیم استقلال درآمد، اما در همان پنجره ابتدای فصل از تیم ریکاردو ساپینتو جدا شد و به تراکتور پیوست.

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند