Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد از اینکه تعداد توپ‌های طلای لیونل مسی از بازیکن پرتغالی او بیشتر شده ناراحت است. ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از اینکه کریستیانو رونالدو در کورس کسب مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال از لیونل مسی عقب افتاده ناراحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی امسال برای ششمین بار موفق شد توپ طلا را کسب کند و از این حیث از رونالدو که تا کنون 5 بار موفق به این جایزه را برده است پیش افتاد. این در حالیست که بسیاری از طرفداران رونالدو معتقدند که سال گذشته حق رونالدو بود که توپ طلا را کسب کند، جایزه‌ای که به هم‌تیمی سابق او لوکا مودریچ تعلق گرفت.

ساری که تیمش در آخرین بازی خود مقابل اودینزه در جام حذفی ایتالیا بدون رونالدو موفق به کسب پیروزی شد، در این خصوص گفت: من دوست دارم به کریستیانو کمک کنم که ششمین توپ طلای خود را ببرد چون از انیکه یک بازیکن دیگر بیشتر از رونالدو توپ طلا برده است ناراحتم.

ادعای عجیب «دیلی‌میل»؛ کانته در تیم منتخب یوفا قربانی انتخاب اجباری رونالدو شد!

 

ساری افزود: من به فکر رونالدو هستم و اینکه او یک توپ طلای دیگر ببرد نه فقط هدف خودش بلکه هدف من و کل تیم است. ما می‌‌خواهیم به او کمک کنیم و این افتخاری است که او لیاقت کسب آن را دارد.

مسی در سال‌های 2009، 2010، 2011، 2012، 2015 و 2019 موفق به کسب توپ طلا شده و رونالدو در سال‌های 2008، 2013، 2014، 2016 و 2017 این جایزه را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مراسم توپ طلا بارسلونا یوونتوس لیونل مسی کریستیانو رونالدو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراسم توپ طلا بارسلونا یوونتوس لیونل مسی کریستیانو رونالدو مراسم توپ طلا بارسلونا یوونتوس مائوریتزیو ساری لیونل مسی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی

به گزارش صدای ایران از فارس؛ نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب نماید.


بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشور‌های آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.


گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.


وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران) در اخیار شهلا محمودی بود ارتقاء دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.


لازم به ذکر است، نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع کسب کند.

دیگر خبرها

  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!