Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور پرشکوه مردم استان گلستان در راهپیمایی سراسری در «حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار» بار دیگر نسخه نفاق و انشقاق آمریکایی در هم پیچیده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، پس از حضور گسترده مردم قدرشناس ملت ایران در تشییع پیکر پاک شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی که در دل تاریکی توسط اقدام خبیثانه رژیم جنایتکار آمریکا مورد ترور قرار گرفت بالغ بر  25 میلیون ایرانی در شهرهای مختلف در تشییع پیکر این سردار بزرگ انقلاب اسلامی حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما پس از این حضور حماسی یک اتفاق تلخ کام مردم ایران را بار دیگر تلخ کرد و به دنبال آن عده ای مزدور و منافق با موج سواری بر احساسات مردم به دنبال آن بودند که مردم را در برابر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح قرار دهند که بیش از 40 سال ضامن امنیت کشور هستند.

 

قطعا چه در ابعاد امنیتی و نظامی از دوران دفاع مقدس تا دفاع از حرم آل البیت(علیه السلام) مردم خدمات فرزندان خود را در لباس سپاه پاسداران و نیروهای مسلح از یاد نخواهند برد و امروز با حضور گسترده خود پس از نماز دشمن شکن جمعه در راهپیمایی قدردان این خدمات شدند.

 

امروز مردم با «شعار مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مزدور انگلیسی ننگ به نیرنگتان»، «سرباز آمریکایی ننگ به نیرنگتان» و «مرگ بر انگلیس» نشان دادند که مواضع انقلابی آنها خدشه ای وارد نشده است.

 

«نجیب الله تاری» در حاشیه راهپیمایی سراسری ملت در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار اظهار کرد: این برنامه در واقع دفاع ازد نیروهای مسلح بود و مردم جمهوری اسلامی ایران با حضور گسترده خود در این راهپیمایی از  اقدام شجاعانه فرزندان خود در نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با صلابت در برابر استکبار جهانی ایستادند و با حمله موشکی به پایگاه عین الاسد دشمن را زمین گیر کردند حمایت کردند.

 

جانشین شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: همچنین در این راهپیمایی مردم ولایتمدار گرگان با جانباحتگان و شهدای حادثه هواپیمایی ابراز همدردی کردند و از دیگر اهداف این راهپیمایی جواب کوبنده مردم به افرادی  که قصد سوء استفاده از این حوادث را داشتند در نظر گرفته شده بود.

 

تاری با بیان اینکه این راهپیمایی در سراسر استان و در کلیه مصلی ها نماز جمعه برگزار شد، گفت: منافقان ومزدوران آمریکایی همواره از فرصت ها برای ضربه به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی سوء استفاده می کنند.

 

وی گفت: در ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی نیز اینگونه بود و این منافقان و مزدوران دلسوزی و همدردی با خانوادن جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی را بهانه قرار دادند و در صدد بودند که مردم را در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دهند.

 

جانشین شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان گلستان متذکر شد: اخیرا انسجام و همبستگی آحاد مردم را در به شهادت رسیدن سردار جهانی مقاومت شاهد بودیم و این یک عقده و کینه ای برای این افراد که نفوذی و مزدوران دشمن هستند شد تا با چنین هیاهویی این انسجام مردمی را کمرنگ کنند.

 

سردار«حسین معروفی» فرمانده سپاه نینوا استان گلستان نیز در این راهپیمایی از ابراز محبت مردم ولایتمدار استان گلستان تشکر کرد و در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ملت ایران جزو استثنایی ترین ملت هایی دنیا هستند و ملت ما هرکجا منافع، انقلاب و آبرویش در خطر باشد از هر گرایش و قومی باشند در یک جبهه قرار می گیرند و از منافع اعتقادی خود دفاع می کنند و این مهم نشان می دهد که ملت ایران جزو هوشمندترین ملت های دنیا به شمار می رود.

 

وی تصریح کرد: در تاریخ انقلاب هرچه به جلو پیش می رویم این مهم مسجل می شود که ملت بزرگ ایران از ملت در انقلاب اسلامی از دوران پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم) هوشمندتر و بصیرتر هستند.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان یادآور شد: سپاه، سپاه انقلاب و متعلق به مردم است و خود را فدای انقلاب و ارزش های الهی و فدای ملت و ناموس ایران می کند و ما با تمام وجود در مقابله همه اجتماع دنیایی که در برابر ما قرار می گیرند می ایستد و اجازه نمی دهند که یک تار مو از سر ملت ایران کم شود.

 

با حضور پرشکوه مردم استان گلستان در راهپیمایی سراسری «ملت در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار» بار دیگر نسخه نفاق و انشقاق آمریکایی در هم پیچیده شد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما مسجد فهما رویداد ملی فهما فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار حسین معروفی حمایت از سپاه نفاق حسین معروفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!

آنچه امروز در قالب معضل بدحجابی و رواج سبک زندگی غربی در جامعه مشاهده می‌کنیم محصول ضعف در عملکرد دستگاه‌های فرهنگی - تربیتی است که سهم مهمی را هم باید برای مجموعه آموزش و پرورش کنار گذاشت. بدون شک ما در مرحله تربیت با مشکلاتی مواجه بوده‌ایم که آفتی اینچنینی گریبانگیر دختران و پسران این سرزمین شده است.

روزنامه جوان نوشت: در نظام تربیتی شایسته تراز انقلاب اسلامی، فرزندان این سرزمین باید به گونه‌ای تربیت شوند که وقتی نوجوانان ما به سن انتخاب می‌رسند، بین سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غیراسلامی، سبک زندگی اسلامی را با اختیار و انتخاب خود برگزینند. اگر چنین نشد، فرزند ما یا به اجبار و از ترس خانواده مجبور به انتخاب پوشش اسلامی خواهد شد یا به اجبار قانون و پلیس و دستگاه قهریه مجبور به رعایت خواهد گردید که این دو اعتبار چندانی ندارد، چراکه در اولین فرصت که از جبر خانوادگی رهایی یابد، از حجاب اسلامی فاصله خواهد گرفت یا آنجا که پلیس و اجبار نباشد، قانون را زیرپا خواهد گذاشت و کشف حجاب خواهدکرد.

روزنامه جوان در ادامه نوشت:طبیعی است وقتی آموزش و پرورش و دیگر نهادها و مراجع فرهنگی از انجام وظیفه تربیتی خود آن گونه که باید سربلند بیرون نیایند، به اجبار این دستگاه انتظامی و طرح نور است که برای ایجاد نظم اجتماعی باید در جامعه محوریت یابند.

در پایان باید یادآوری کرد در حالی که دهه پنجم انقلاب اسلامی به نیمه رسیده است، همچنان مسئله تربیت فرزندانمان مبتنی بر سبک زندگی زندگی اسلامی - ایرانی اولویت اول کشور است و انتظار آن است پس از حوادث تلخ پیش آمده در سال‌های اخیر و تهاجم همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی برای تغییر ذائقه جوانان این سرزمین، نهادها و دستگاه‌های تربیتی و فرهنگ‌ساز با همه توان برای تربیت آینده‌سازان این کشور به پا خیزند و با جبران غفلت‌ها و کنار گذاشتن تغافل‌ها، جوانانی از نسل دهه نودی‌های این سرزمین تربیت کنند که فرزندان ظهور گردند.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم